Jag är alldeles degig i huvudet efter att ha spelat 6th ed. hela dagen idag, och knappt ngn sömn innan då jag envisades med att måla lite nya saker till sent på fredag natt, så jag återkommer med svar imorgon. Men jag håller med om att en vecka bör räcka för mig att kontrollera alla listor (med hjälp av er också givetvis då jag kommer lägga upp dem) och de flesta har knorrat lite på bridgens om att det är för snart så mycket möjligt. Men vadå vettig lista? Jag skrev ihop en i måndags, sen får vi väl se hur det går men va tusan, orka försöka opta i nya regler
EDIT
Olov, jag har fortfarande kvar din tröja sedan förra smackdown
Neth_Oni skrev:Jag är alldeles degig i huvudet efter att ha spelat 6th ed. hela dagen idag, och knappt ngn sömn innan då jag envisades med att måla lite nya saker till sent på fredag natt, så jag återkommer med svar imorgon. Men jag håller med om att en vecka bör räcka för mig att kontrollera alla listor (med hjälp av er också givetvis då jag kommer lägga upp dem) och de flesta har knorrat lite på bridgens om att det är för snart så mycket möjligt. Men vadå vettig lista? Jag skrev ihop en i måndags, sen får vi väl se hur det går men va tusan, orka försöka opta i nya regler
EDIT
Olov, jag har fortfarande kvar din tröja sedan förra smackdown
Justja, det hade jag totalt glömt bort
Senare inlämningstid skulle uppskattas från det här hållet också! Jag kan möjligtvis dra med mig en eller ett par till spelare härifrån, ska se vad jag kan göra!
Kommer folk spela okompade listor eller kommer ni köra med schyssta listor? Jag tänkte inte gå all out men det är ju inte så kul att bli krämad i fem matcher.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
min lista är rätt mjuk, men det är som vanligt då ^^
Eftersom det är så väldigt många som hellre ser listinlämning lite senare så skjuter jag upp det men bara till på torsdag! Så torsdag kl 23:59 är sista tid att lämna in listan. Försenad lista ger ett avdrag på 10 poäng, plus ett poäng till för varje dag efter torsdag. Jag har funderat på fortifikationerna och måste nog säga att de inte får spelas med trots allt, inte för att de är för bra eller så utan för att de krånglar till det onödigt mycket. Allies är däremot helt ok att spela med.
Däremot är idag fortfarande sista dag att anmäla sig av andra skäl. Visst vill jag se att många kommer men det är annat som ska fixas inför turneringen som kräver att jag har koll på hur många som kommer, och jag ska hinna fixa det också. Så idag kl 23:59 är sista tid att anmäla sig till turneringen!
Katarsis skrev:Kommer folk spela okompade listor eller kommer ni köra med schyssta listor? Jag tänkte inte gå all out men det är ju inte så kul att bli krämad i fem matcher.
Svårt att kräma tror jag. Jag körde en testmatch idag med nåt som jag trodde skulle va hårt men det fallerade en hel del. Jag kommer att prova nåt som jag tror är sådär lagomt hårt utan att grisa ner det totalt. Men som sagt, på papperet kanske det ser bra ut men sen skiter det sig i alla fall
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
Jag hoppades han skulle komma på andra tankar när det inte är sub-komp ^^
Min lista känns inte så hård och ser inte så hård ut på papperet men har i alla testmatcher hittills fullkomligt kört över motståndet. Wipe utan några betydande förluster. Kan vara att deras listor helt enkelt bara var dåliga också, eller att den inte ser så stark ut för att jag är van vid 5e.
jag kolla igenom listan med folk som är anmälda, och jag såg att jag inte var upp skriven där. mitt fel jag skulle ha skrivigt här efter att vi prata om det på valla lätt att glöma bort. men om det går så vill jag fortfarande vara med och spela på brigen.