Vettcon 17-18 Mars
Re: Vettcon 17-18 Mars
OTROLIGT schysst med en Vegankock på plats. Bara det gör att jag allvarligt måste överväga att åka! Det värmer ett vegohjärta! Grymt bra anordnat 
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
Re: Re:
Tråkigt på en annars spännande turnering. Jaja okompat omålat drar nog spelare så ni inte kommer sakna mig ändåSkulliz skrev:Det ska betyda att man får spela med omålade modeller
Ägare av Weighted Dice din Spellbutik i Katrineholm och på Nätet
- theWatchman
Re: Re:
Ja läser det som att man måste spela med omålade modellerSkulliz skrev:Det ska betyda att man får spela med omålade modellerMagnus skrev:"Målning: Igen" (antar att det ska stå Ingen)
Men betyder det att man får spela med omålade modeller eller bara att målningen inte ger poäng?
-
Gonka Koff
Går det att ställa timer på mailskick i Outlook? Jag är för gammal för dom här uppesittarkvällarna.Tadaotoko skrev:Anmälning: på onsdag den 25 23:59
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Desertlord
Så man måste anmäla sig igen per mejl också?
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
Det han sa.Desertlord skrev:Så man måste anmäla sig igen per mejl också?
Hur menar ni kring målningen? Är det inga målningskrav alls?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Vad gäller målningen så är det här vad vi tänkt oss: Inga krav på målning what so ever. Detta då vi anser att 2k okompat är ett såpass ovanligt format i Sverige att få förmodligen har en armé de vill uppmålad och eftersom att det är första gången vi (mest Tada iofs) arrar så vill vi att så många som möjligt ska kunna vara med.Tadaotoko skrev:Anmälan kommer att ske i tråden eller via mail till tadaotoko@hotmail.com
Dock skulle vi vad jag hade fattat ha en Best Painted tävling vilket jag ska kolla med Chriss varför det inte står något om.
Tillåt målade figurer men ge +10 poäng till varje målad armé. Jag tycker det alltid skall premieras målade arméer ovanför omålade. Sedan kan skillnader på klassen på målningen vara försumbar. Men något för att man faktiskt har målat och möter plastmålade figurer skall man gott kunna få. Särskilt om det är något alla kan komma upp i.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/