Julcon 5!!! 14/12 Kom in i julstämningen med oss återigen!

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
Jesusrosemus
Inlägg: 127
Blev medlem: 04 aug 2010, 13:15

Re: Julcon 5!!! 14/12 Kom in i julstämningen med oss återige

Inlägg av Jesusrosemus »

Allain skrev:Jag har en fundering avseende sista uppdraget - det står att det är en infanterienhet som kan stänga ner objektiv. Innebär detta att troops i form av bike units inte kan det? Och hur tolkas infanteri , exkluderas jetpack och jump infantry?
Mycket bra fråga ;)

Så jag kört uppdrget tidigare och även i år kommer endast infanteri få sabba objectives ja.
infanteri klassas som infanteri jump,jet infanteri kan det om dom inte använder sin jump pack, jet pack i movement eller i sin assult den turen.

lordmetroid
Inlägg: 14
Blev medlem: 21 sep 2010, 23:03

Re: Julcon 5!!! 14/12 Kom in i julstämningen med oss återige

Inlägg av lordmetroid »

Tyvärr måste jag meddela att jag som synd fått förhinder och kan inte deltaga i turneringen i år.

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Julcon 5!!! 14/12 Kom in i julstämningen med oss återige

Inlägg av Neth_Oni »

ok, hur ser det ut med Gäve -> Falun gänget, är det två bilar och finns det plats för en till? Jag kan åka till Falun om ni tänkt åka vägen genom Bjursås. Jag kan ju t.ex. åka och ställa mig på willys parkering utanför Mats strax innan ni tänkt åka, om det går bra? Och isf vilken tid?

Bronson
Inlägg: 689
Blev medlem: 09 nov 2009, 18:30

Re: Julcon 5!!! 14/12 Kom in i julstämningen med oss återige

Inlägg av Bronson »

Nån som råkar veta hela resultatlistan? Rasmus svarar inte på PM, varken i facebook eller via detta forum eller mail för den delen. Han har inte rapporterat in resultatet.
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

Skriv svar