Är det en fylleförolämpning?cadelin skrev:gonne-komp så påminner det lite om lördagsaktiviterna
/full Gonka
Är det en fylleförolämpning?cadelin skrev:gonne-komp så påminner det lite om lördagsaktiviterna
Det var inte jag, jag påstår tvärtom att det vore bra att försöka få till en komplett mall innan sjätte kommer, och spela några turneringar med den, så att vi inte behöver hitta eventuella fallgropar med själva systemet samtidigt som vi försöker räkna ut hur de nya reglerna påverkar olika enheters effektivitet. Risken är annars att man tror att man försöker lösa ett problem med siffrorna när det egentligen är ett problem med systemet, eller tvärtom.Skulliz skrev:Som Gonka (eller var det headwar?) säger är det nog farligt att börja älta exakta poäng osv redan nu då spelet kommer att ändras i 6:e edition.
jappGonka Koff skrev:Är det en fylleförolämpning?cadelin skrev:gonne-komp så påminner det lite om lördagsaktiviterna
/full Gonka
no such thing..cadelin skrev:...för mycket bowmore ..
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Haha, +1 på denguildmaster skrev:Eller bara GOMP.
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.