Jag har en nyligen fått en son och jag hade nog gjort en glädjekalkyl när jag beräknade hur mycket jobb det låg i det Missförstå mig inte, det är roligt också Men det är inte läge att föreslå turneringshelg för sambon.
Var grymt sugen så jag hoppas att det finns en ersättare som blir glad istället.
Då går platsen till Samuel Bergström. Jag förutsätter att du är Joachim Åhs som det står i den signatur.
Har även lagt upp en länk till listinskicket i första posten.
Ett förtydligande från arrangörerna gällande placering av Fortifications.
Vi på LBK försöker hålla oss till grundreglerna så mycket det går, men med förplacerad terräng så får vi vända på placeringsreglerna. Du får ställa ut din fortfication vart du vill inom din planhalva förutom i/på terräng. Dvs den kan stå bredvid en terrängbit utan något krav på minumum 1" men alltid på bordet.
Om detta påverkar någons lista som redan skickats in (typ innehåller en Fortress of Redemption som kan vara svår att placera ut pga utrymmesbrist) så hör av er så hjälper vi till med att byta ut listan.
Jag har ångest vad jag ska ha för vapen på mina krisdräkter så det kommer bli en sista minuten inlämning av min lista den här gången (och jag kommer garanterat inte vara nöjd då ändå)
Sådärja, då är min lista inne.
Fan flög i mig när jag såg knappen "medverka i Best Painted". -klart som fan jag ska vara med! skit samma att mina odds är minimala.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
En uppdatering gällande sena listinskick är som följande:
-*- Försenade listor straffas med -1 turneringspoäng per påbörjad dag, detta är alltså eskalerande, en dag -1, två dagar -3, tre dagar -6 osv...
-*- Om man motförmodan inte skickat in listan innan 18:00 nu på fredag 3/5 så ställs din plats till förfogande för reserver. Så om någon inte har skickat in lista innan dess och en reserv har det så får reserven platsen. Detta är icke förhandlingsbart!