@flogger. Det betyder inte att det är rätt
@dhettneck.
Du får nog läsa min post igen
Editade bort en del som bara leder till mer diskussioner. Det är inte min sak utan TO att sätta gränserna för sin turnering och det verkar vara gjort
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Borde inte resultatet bli detsamma då varje kompvärde lottas. Är det ojämnt antal spelare av en komp så trillar det över. Det lär ju bara bli högst tre av matcherna som spelar med olika komp oavsett om de går ifrån botten eller toppen.refabricated skrev:För oss som är tokiga i att opta, hur kommer komplottningen att ske?
Tittar ni först på alla komp4 och matchar dem mot varandra efter bästa förmåga. Blir det udda så får den sista komp4:an en komp 3:a.
Sedan tittar man på kvarvarande komp3:or och matchar dem.
osv.
Eller kollar ni i första hand på komp0 vs komp0, sedan ev komp0 vs komp1, sedan komp1 vs komp1.
Bara nyfiken i vilken ände ni börjar.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
För spänningens skull avslöjar vi inte sådant! (dvs jag har ingen aningrefabricated skrev:För oss som är tokiga i att opta, hur kommer komplottningen att ske?
Tittar ni först på alla komp4 och matchar dem mot varandra efter bästa förmåga. Blir det udda så får den sista komp4:an en komp 3:a.
Sedan tittar man på kvarvarande komp3:or och matchar dem.
osv.
Eller kollar ni i första hand på komp0 vs komp0, sedan ev komp0 vs komp1, sedan komp1 vs komp1.
Bara nyfiken i vilken ände ni börjar.