Lincon 2015
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
-
Gonka Koff
Re: Lincon 2015
Tänk dock på att en lurig polack (nick "Vladdi") har ett konto här, så om det kommer en förfrågan från honom så ska han INTE få länken!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Vad sägs om att mejla länken till alla som har anmält sig?
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Listor:
skickas till wh40k[at]littlebrotherkevin.se innan 7 maj
Sista anmälningsdag/Sista dag för listinskick: 7 maj
Vilken gäller???
Jag e fortfarande inte säker på att jag kan komma... svårt med bilar från sthlm för ingen annan än jag verkar åka.
Skickar in en lista iaf
/D
skickas till wh40k[at]littlebrotherkevin.se innan 7 maj
Sista anmälningsdag/Sista dag för listinskick: 7 maj
Vilken gäller???
Jag e fortfarande inte säker på att jag kan komma... svårt med bilar från sthlm för ingen annan än jag verkar åka.
Skickar in en lista iaf
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Oj det har blivit lite fel där men skicka det ska vara inskick den 7 maj det vill så till och med idag.
Kangee - som skriver i din tidiga post är det bara 2++ och 2+ cover med re-rull som är bannat? Eller är alla 2+ re rull nerfade.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Bara om det är save så andra 2+ re-rull är okPapa D skrev:Kangee - som skriver i din tidiga post är det bara 2++ och 2+ cover med re-rull som är bannat? Eller är alla 2+ re rull nerfade.
/D
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Antar att du menar:Kangee skrev:Bara om det är save så andra 2+ re-rull är okPapa D skrev:Kangee - som skriver i din tidiga post är det bara 2++ och 2+ cover med re-rull som är bannat? Eller är alla 2+ re rull nerfade.
/D
2+ invo med reroll -> 2+ / 4+
2+ cover med reroll -> 2+ / 4+
2+ armor med reroll -> 2+ / 2+
Korrekt?
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
nä även armor savet blir 2+/4+ samma lika för alla saves
Däremot var det nog det andra som Papa luskade efter. Kontentan är att man kan träffa/wounda på 2+ med omslag men inget annat.