LinCon 2011 Singles tournament

Turneringar i Linköping

Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

Ärligt talat ingen aning, har inte den blekaste hur webshoppen fungerar, men jag kan kolla upp det ikväll.

xdanskx

Re: LinCon 2011 Singles tournament

Inlägg av xdanskx »

Ja, du behöver bara betala turneringsavgiften, resten kan du betala på plats (men då blir det tydligen dyrare).
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

Blom

Inlägg av Blom »

Tänkte betala nu. men vad innebär "kundnummer" ? :O

Är det kontonummer, kundnummer, clearingnummer, nummer det står på framsidan av kortet med uppsånde siffror, eller sifferna jag får up på min säkerhets dosa? :O
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

ärligt talat ingen aning om det heller, snart så får jag redirecta alla frågor till LinCons Webshopansvarig istället, för jag har inte koll på hur den fungerar...
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

Jesusrosemus

Inlägg av Jesusrosemus »

om man ska lämna in lista senast 5emaj... är det även sista kompmallen som är då som gäller?

menar om vi säger att det kommer en komp mall den 6e eller nåra dar senare kommer man få lov att göra om listan efter den då?

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

Nja, 2:a maj är sista inlämningsdag, så den mallen som finns då är den som gäller.
Det kommer förövrigt bli 1750, tröskelkomp 25, bestämde jag igår. Måste bara komma ihåg att uppdatera första posten....

Leidermark

Re:

Inlägg av Leidermark »

xdanskx skrev:Nja, 2:a maj är sista inlämningsdag, så den mallen som finns då är den som gäller.
Det kommer förövrigt bli 1750, tröskelkomp 25, bestämde jag igår. Måste bara komma ihåg att uppdatera första posten....

Samma som på Defcon?
Vore skoj med något annorlunda än senast tycker jag, så att man få bredda sina vyer lite ;)

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

Ja, jo, det kan man tycka, men jag gillade 1750 komp 25.
Sen med den uppsjö av turneringar som finns, så kan man få sin "annorlunda"-fix nån annanstans :)

Yautja

Inlägg av Yautja »

Jag kommer lobba för batshit crazy missions i år så det kanske blir en annorlunda fix där :P
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

Användarvisningsbild
theWatchman

Re:

Inlägg av theWatchman »

xdanskx skrev:Ja, jo, det kan man tycka, men jag gillade 1750 komp 25.
Sen med den uppsjö av turneringar som finns, så kan man få sin "annorlunda"-fix nån annanstans :)
Ja tycker du gör rätt Dansk. Det brukar inte vara några andra komp 25 tuneringar vad jag vet.

Skriv svar