Målnings-angst
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
-
Gonka Koff
Re: Målnings-angst
Ööörghh! Minns ni mig och mina 5 Tomb Blades? Nu har jag lagt ner 20+ timmar på dom där satans gubbarna. Nä, dom är inte klara, och ser definitivt inte ut som planerat!
Satans korvkaka, jag som i ett ögonblick av fallerande självuppfattning prickade i deltagande i best painted. Det ser ut att bli skämsuppställnig som gäller, -nån som har en struthatt att låna ut?
Satans korvkaka, jag som i ett ögonblick av fallerande självuppfattning prickade i deltagande i best painted. Det ser ut att bli skämsuppställnig som gäller, -nån som har en struthatt att låna ut?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Funkar det med en vietnamesisk rishatt?Gonka Koff skrev: -nån som har en struthatt att låna ut?
17,83
Har precis plågat klart en landraider... typ. Lite detaljer kvar på den.
Sedan en stackars marine med Lascannon. Sedan är man klar.

Sedan en stackars marine med Lascannon. Sedan är man klar.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
-
Gonka Koff
Nä, det måste va en strut liksom. Men fan, nu har jag suttit ett par timmar och lyckats göra highlight nr 2 på en och en halv modell. Highlightsen ser ok ut på de flesta ställena. Men jag trodde att jag skulle ha tid att fixa just highlight på de andra gubbarna också. Well well...Izin skrev:Funkar det med en vietnamesisk rishatt?Gonka Koff skrev: -nån som har en struthatt att låna ut?
Kommer du Axel? (Minns de hur man spelar? =))
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Vilat mig i form! Sålänge jag kommer ihåg fortune så kanske jag lyckas plocka en matchpoäng eller två... Mest så vill jag mysspela med min dåliga armé 
17,83
-
Desertlord
Fortune,Izin skrev:Vilat mig i form! Sålänge jag kommer ihåg fortune så kanske jag lyckas plocka en matchpoäng eller två... Mest så vill jag mysspela med min dåliga armé
Var länge sen jag såg någon använda denna Spell.
Kör på bara Axel
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
-
Gonka Koff
Penseln är nedlagd. Ganska lämpligt eftersom jag skall vakna om 5 timmar. Ställer nog upp i Best Painted trots allt. Mer som ett statement än som ett försök till placering. Dels för att visa att en powergamer som jag faktiskt är intresserad av snygga gubbar, och dels som ett uttryck för tacksamhet för de killar som hjälpt mig måla armén (Anchalageon) och skulpterat (Katarsis).
Jag erkänner gärna att jag målat/byggt ungefär hälften av de modeller (av en ganska stor armé) jag spelar med på Lincon. Jag tror dock dock inte att det faktumet kommer leda till några upprörda känslor eftersom jag inte kommer komma nära toppstriden.
Gonatt - och ses i morgon!!!
/Gonka
PS. kom gärna förbi och beröm mig för mina snygga Tomb Blades! =) DS
Jag erkänner gärna att jag målat/byggt ungefär hälften av de modeller (av en ganska stor armé) jag spelar med på Lincon. Jag tror dock dock inte att det faktumet kommer leda till några upprörda känslor eftersom jag inte kommer komma nära toppstriden.
Gonatt - och ses i morgon!!!
/Gonka
PS. kom gärna förbi och beröm mig för mina snygga Tomb Blades! =) DS
Målnings-angst
Hemma efter en lång dag på föreningen men nu är allt klart! Fem timmar sömn och sedan 12tim spel, så jävla stall! 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen