Har alltid gjort det på forum, det är enklare att hitta sina inlägg och känns mer personligt. Så ljus är ju inte texten så det blir störande heller?DHettNeck skrev:Varför skriver du med grön text? Det är ganska störandeRajden skrev:Ah! sweet, tack för infon! Blir nog samma de flesta matcherna iaf.
Warhammer 40k på Lincon 2014 - Listorna
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: Warhammer 40k på Lincon 2014 - Listorna
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Med 23 poster är ju "alltid" kanske inte för sent att ändra påRajden skrev:Har alltid gjort det på forum, det är enklare att hitta sina inlägg och känns mer personligt. Så ljus är ju inte texten så det blir störande heller?DHettNeck skrev:Varför skriver du med grön text? Det är ganska störandeRajden skrev:Ah! sweet, tack för infon! Blir nog samma de flesta matcherna iaf.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Det är en smaksak, en färg som funkar i alla forum. Daterar tillbaka 15 år eller så i andra forum, så det blir nog ingen ändring där direkt.DHettNeck skrev:Med 23 poster är ju "alltid" kanske inte för sent att ändra påRajden skrev:Har alltid gjort det på forum, det är enklare att hitta sina inlägg och känns mer personligt. Så ljus är ju inte texten så det blir störande heller?DHettNeck skrev:
Varför skriver du med grön text? Det är ganska störandeSkaffa en avatar istället.
Jag laddade upp en profilbild nu, men nog om det.
Tillbaka till Listorna, är det mycket som behöver korrigeras med de småmissar som gjorts?
har bara den här kvar att reda ut, någon som kan svara på hur Christoffer vill ha det?
Yaamen skrev:Reserverar mina påståenden som kanske felaktiga men iaf..
Christoffer Gunnarsson - space wolfs
Båda runeprästerna har samma gear måste dom inte ha olika wargear?
TWC har 2st power weapons dom får väll bara ta ett?
/Patrik
Räcker väl med olika spells på Rune priests?
Dem får inte vara exakt lika?
Dock korrekt med power weapons..
Ta bort power sword ifrån TWC och kasta in en 8e grey hunter i 7an? samma poäng.
Ta bort power sword ifrån TWC och kasta in en 8e grey hunter i 7an? samma poäng.
ok.Poet skrev:Räcker väl med olika spells på Rune priests?
En ny version med förhoppningsvis alla rättningar inlagda finns nu i första posten. Meddela om det fortfarande finns fel, tack!
-
Loudhoward
Fortfarande förbjudet med warlocks.Loudhoward skrev:Robert Gustavsson: warlocks i en allied detachment
Det där måste ju rättas till. Det är utan tvekan största felet bland alla listor. Han måste ju hitta massa annat att slänga in, alternativt ändra så eldar blir primary.Loudhoward skrev:Fortfarande förbjudet med warlocks.Loudhoward skrev:Robert Gustavsson: warlocks i en allied detachment
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
pPärssi skrev:ok.Poet skrev:Räcker väl med olika spells på Rune priests?
En ny version med förhoppningsvis alla rättningar inlagda finns nu i första posten. Meddela om det fortfarande finns fel, tack!
Gear måste också vara olika men räcker med power sword och power axe T.Ex.
***: Oh, Ultra marines. Men de får väl inte ha så många heavy weapons i devestatorn.
Me: Nää, kör Space Wolf.
***:Ohh, så du kör Space Marines i vanliga fall.
Me: Aldrig kört SM förutom första matchen när jag provade spelet.
Me: Nää, kör Space Wolf.
***:Ohh, så du kör Space Marines i vanliga fall.
Me: Aldrig kört SM förutom första matchen när jag provade spelet.
Nej för runepräster har samma sorts vapen. (Alltid s4 ap3 med wounda demoner på 2+)
Men jag är 99% säker på att spells också är ok för att göra dem olika.
Men jag är 99% säker på att spells också är ok för att göra dem olika.