Det har varit tisdagYautja skrev:Jag har gått från nej till ja till nej i den här frågan, dra aldrig några slutsatser ifrån mina senaste inlägg i regelforumet jag har en tendens att ändra mig i regelfrågor när motsatsen blir bevisad
Jag håller på att läsa in mig på alla relevanta regelaspekter i Case Crowe och kommer med en final ruling senast på tisdag.
LinCon 2012, 17-20 Maj
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: LinCon 2012, 17-20 Maj
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Crowe rendar inte med sin Cleansing Flame.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
- speedfreek
En fråga som dök upp när vi speltestade lite inför lincon i tisdags: Vad händer vid en wipe? Fortsätter spelet eller vinner den spelaren med maxpoäng rakt av?
Spelet fortsätter! Borde ha stått i tournament packet men det verkar ha försvunnit i en copy paste isf.
Tänk på att imorgon 6/5 är inte bara sista dagen att skicka in era listor utan även sista dagen att anmäla sig till turneringen. Just nu fins det 1 plats kvar.
Om fler anmäler sig nu kommer naturligtvist den som skickade in sin anmälan först enligt systemet att få platsen och de andra på reserv.
Glöm inte bort att skicka in era listor tills imorgon. Försenade listor kommer att straffas med poängavdrag.
Om fler anmäler sig nu kommer naturligtvist den som skickade in sin anmälan först enligt systemet att få platsen och de andra på reserv.
Glöm inte bort att skicka in era listor tills imorgon. Försenade listor kommer att straffas med poängavdrag.
-
The Desman
Tyvärr så har det kommit upp annat under den helgen så jag får lov att avanmäla mig(Linus Lindgren).
-
Gonka Koff
DARN! Jag som hoppades få revanch från DefCon!The Desman skrev:Tyvärr så har det kommit upp annat under den helgen så jag får lov att avanmäla mig(Linus Lindgren).
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Desertlord
Listångest i vanlig ordning..
Tur att det är en dag till att fundera på eländet
Tur att det är en dag till att fundera på eländet
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
- speedfreek
Sv: LinCon 2012, 17-20 Maj
Dito!
"Synd" att jag är på landet...
"Synd" att jag är på landet...