Komp/Listor/Frågor

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Användarvisningsbild
speedfreek

Re: Komp/Listor/Frågor

Inlägg av speedfreek »

Gör ju inget om det står i första posten här också om det är så att det redan står någon annanstans...

Apocswe

Inlägg av Apocswe »

Har för mig att det står på hemsidan där man anmäler sig, under komp fliken.. Dock håller jag med om att det kanske borde stå här på forumet med, då dom flesta antagligen går på infon som finns här.

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Apocswe skrev:Har för mig att det står på hemsidan där man anmäler sig, under komp fliken.. Dock håller jag med om att det kanske borde stå här på forumet med, då dom flesta antagligen går på infon som finns här.
Klart att man skall gå på infon på hemsidan! Den är ju officiell. Den infon som kommer här skall ju ibland tas med en nypa salt eftersom det är lätt att skriva på forum utan korrläsningen.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Skriv komplett info överallt så slutar jag klaga.

När jag kollade originalposten här så fanns delinfo, men inte allt.

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

speedfreek skrev:Skriv komplett info överallt så slutar jag klaga.

När jag kollade originalposten här så fanns delinfo, men inte allt.
Jag hade nog hellre sett att man hänvisar till hemsidan mer och uppdaterar mer där. Info skall finnas på ett ställe, finns den på flera så ökar sannolkheten att det blir missinformation.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Apressiss!

Vill mest påskina att det är olika info på olika ställen.

Apocswe

Inlägg av Apocswe »

Hylander skrev:
Apocswe skrev:Har för mig att det står på hemsidan där man anmäler sig, under komp fliken.. Dock håller jag med om att det kanske borde stå här på forumet med, då dom flesta antagligen går på infon som finns här.
Klart att man skall gå på infon på hemsidan! Den är ju officiell. Den infon som kommer här skall ju ibland tas med en nypa salt eftersom det är lätt att skriva på forum utan korrläsningen.
Jo, fast jag gissar på att många kanske tror att all info hamnar här med, som officiellt forum... Personligen kollar jag hemsidan iaf varje vecka för att kolla in om det gjorts några ändringar eller dylikt...

Användarvisningsbild
Asplund

Inlägg av Asplund »

Du är olika på olika ställen!

Nä, men var skiljer sig vår info?

Krizzlan

Inlägg av Krizzlan »

Jag har försökt att anmäla min armelista men när jag klickar på länken vid mitt namn så kommer det bara upp en blank sida. Gör jag nått fel eller??

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

Krizzlan skrev:Jag har försökt att anmäla min armelista men när jag klickar på länken vid mitt namn så kommer det bara upp en blank sida. Gör jag nått fel eller??
Det verkar vara något fel på sidan. Jag har kontaktat MC om det.

Skriv svar