Info GothCon 2013
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Info GothCon 2013
Och Majorna ligger i Göteborg!
Kort fråga, är det nån separat avgift att spela 40K turneringen eller är det bara avgiften till Gothcon som man måste betala? Har typ letat överallt och inte kunnat hitta nått om det.
100kr utöver kostnaden för konventet. Det är iaf vad det står i broschyren jag fått ifrån gothcon
Alexander Merinen
Det är mycket riktigt inträde + 100 kr. Och jag hoppas att GothCon tar betalt de 100 kronorna. Annars kommer vi att få det jobbigt under konventet...
Vars betalar man den extra hundringen då? I dörren eller när man betalar in avgiften i förväg? Eller finns det någon allmän plats på konventet man betalar in sig på olika aktiviteter? Har aldrig varit på Gothcon någon gång.
Antingen betalar du när du föranmäler dig. Om du kryssar i att du skall spela 40k så skall det förhoppningsvis läggas på den extra hundringen.
Men om du väljer att inte föranmäla dig så kan du betala i receptionen på GothCon.
Men om du väljer att inte föranmäla dig så kan du betala i receptionen på GothCon.
http://www.gothcon.se/webbanmalning/public/index.php
där fixar man anmälan till själva konventet och där kan man även betala in i förtid. Det går också att betala på plats i receptionen. Bara för att man anmäler sig till 40k på gothcons hemsida gör inte att man är garanterad en plats, utan man måste vara anmäld i vår separata anmälan också.
där fixar man anmälan till själva konventet och där kan man även betala in i förtid. Det går också att betala på plats i receptionen. Bara för att man anmäler sig till 40k på gothcons hemsida gör inte att man är garanterad en plats, utan man måste vara anmäld i vår separata anmälan också.
Alexander Merinen
Ok tack för infon.
Jag skulle gärna var med!

OK. Missa inte att anmäla dig idag eller på torsdag då!jonte770 skrev:Jag skulle gärna var med!![]()