Officiell information för GC2012
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
-
Michael Carl
Re: Officiell information för GC2012
Listan du skickar är den som kommer kompbedömas, men din motståndare kommer även kunna se den inför matcherna.
Det smidigaste för kompbedömare är om man skippar alla lustiga namn och roligheter så den blir så lättläst som möjligt.
Det smidigaste för kompbedömare är om man skippar alla lustiga namn och roligheter så den blir så lättläst som möjligt.
Om man skriver sin lista fint först och sedan kommer med lite lustigheter nedanför listan?
Annars måste jag nog editera min armélista...
Annars måste jag nog editera min armélista...
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Okej... Varför har ingen kommenterat på det viktigaste? Varför är inte målningsmallen uppe ännu?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Nu är listan inskickad. Dags att börja få panik över det som ännu inte är målat. 
Vi har fixat en extern målningsbedömare, men det innebär att det går lite långsammare att spika saker innan med honom. Men som det ser ut kommer det att bli en "klassisk" GothCon-bedömning. Max 30 poäng och en tabletop-armé får 20.Katarsis skrev:Okej... Varför har ingen kommenterat på det viktigaste? Varför är inte målningsmallen uppe ännu?
Oooo! Outsourcead målningsbedömning, fancy, det gillar vi. Skalan känns okej också om man bara ger 30 till typ Golden Daemon-kvalitet.Mortarion skrev:Vi har fixat en extern målningsbedömare
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
- Skcuzzlebumm
Guys!
Jag kan inte spela på Gothcon
Jag har skickat ett mail till registrering killenatt förklara detta, men jag kan fortfarande se mitt namn på Anmälan listan och vill vara säker på min plats går till en av reserverna. Har någon något förslag?
Jag kan inte spela på Gothcon
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Trist. Ditt namn borde dock försvinna efter ikväll när alla som inte skickat in armélistor stryks.
Det är tanken.Katarsis skrev:Oooo! Outsourcead målningsbedömning, fancy, det gillar vi. Skalan känns okej också om man bara ger 30 till typ Golden Daemon-kvalitet.Mortarion skrev:Vi har fixat en extern målningsbedömare
Finns det några planer på att utöka antalet spelare? Eller brukar det bli en del avhopp så reservarna kommer med?
/ Davve
/ Davve