Officiell information för GC2012

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Michael Carl

Re: Officiell information för GC2012

Inlägg av Michael Carl »

Listan du skickar är den som kommer kompbedömas, men din motståndare kommer även kunna se den inför matcherna.

Det smidigaste för kompbedömare är om man skippar alla lustiga namn och roligheter så den blir så lättläst som möjligt.

egge

Inlägg av egge »

Om man skriver sin lista fint först och sedan kommer med lite lustigheter nedanför listan?

Annars måste jag nog editera min armélista... :oops:
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Okej... Varför har ingen kommenterat på det viktigaste? Varför är inte målningsmallen uppe ännu?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
Seregon

Inlägg av Seregon »

Nu är listan inskickad. Dags att börja få panik över det som ännu inte är målat. :D
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

Katarsis skrev:Okej... Varför har ingen kommenterat på det viktigaste? Varför är inte målningsmallen uppe ännu?
Vi har fixat en extern målningsbedömare, men det innebär att det går lite långsammare att spika saker innan med honom. Men som det ser ut kommer det att bli en "klassisk" GothCon-bedömning. Max 30 poäng och en tabletop-armé får 20.

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Mortarion skrev:Vi har fixat en extern målningsbedömare
Oooo! Outsourcead målningsbedömning, fancy, det gillar vi. Skalan känns okej också om man bara ger 30 till typ Golden Daemon-kvalitet.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
Skcuzzlebumm

Inlägg av Skcuzzlebumm »

Guys!

Jag kan inte spela på Gothcon :-( Jag har skickat ett mail till registrering killenatt förklara detta, men jag kan fortfarande se mitt namn på Anmälan listan och vill vara säker på min plats går till en av reserverna. Har någon något förslag?
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...

Användarvisningsbild
Seregon

Inlägg av Seregon »

Trist. Ditt namn borde dock försvinna efter ikväll när alla som inte skickat in armélistor stryks.
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

Katarsis skrev:
Mortarion skrev:Vi har fixat en extern målningsbedömare
Oooo! Outsourcead målningsbedömning, fancy, det gillar vi. Skalan känns okej också om man bara ger 30 till typ Golden Daemon-kvalitet.
Det är tanken.

Davve

Inlägg av Davve »

Finns det några planer på att utöka antalet spelare? Eller brukar det bli en del avhopp så reservarna kommer med?

/ Davve

Skriv svar