Exempellistor
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
- speedfreek
Re: Exempellistor
Dina Flash Gitz hade otur mot mina arco-flagellanter...
Japp, det var otur att jag glömde att den närmsta egentligen stog en tum längre bak, men att vi wobbly-model-syndrome-placerade den i charge range. 
(Men jag är inte bitter, det är bara tre år sedan, och jag kommer fortfarande ihåg massor av detaljer från det slaget.)
(Men jag är inte bitter, det är bara tre år sedan, och jag kommer fortfarande ihåg massor av detaljer från det slaget.)
-
Silvertejp
Först och främst jättebra med exempellistor, men kunde ni inte lagt dom i bokstavsordning så slipper man sitta och scrolla som en tok?
Jo, vi borde ha lagt dem i bokstavsordning. Det blev fel.Silvertejp skrev:Först och främst jättebra med exempellistor, men kunde ni inte lagt dom i bokstavsordning så slipper man sitta och scrolla som en tok?
Nja, nu tillhör ju jag föreningen TOK så vi gillar om folk beter sig som TOKar.Silvertejp skrev:Först och främst jättebra med exempellistor, men kunde ni inte lagt dom i bokstavsordning så slipper man sitta och scrolla som en tok?
Inga fel här inte.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
CTRL + F.Silvertejp skrev:Först och främst jättebra med exempellistor, men kunde ni inte lagt dom i bokstavsordning så slipper man sitta och scrolla som en tok?