Vet ej hur mycket den ändrats faktiskt, troligen typ ingenting som de flesta FW-prylarna. Men kan vara bra att alltid ha senaste reglerna ifall attGmats skrev:Då finns den med där också, då jag sitter med volym7
The siege of vraks- part three
Imperial Armour på GC
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Imperial Armour på GC
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Behöver reglerna för den. Jag har lagt in en del saker i Mallen som kommer på Söndag. De andra i gruppen måste godkänna, då kommer en separat sida med vad som är med Specifikt för GC.
Kommer inte åt denna, vad exakt gör den?Ilem skrev:Hej, är egentligen inte rätt avdelning för det här då det inte är IA saker, men tänkte ändå det passade bäst här.
Jag undrar om Looted Wagon som kom ut i en tidigare WD får användas? Regler under denna länken:
http://theezwayz.free.fr/whitedwarf/wd021.pdf, sida 60
Fixar det. Är den Heavy bara eller kan man köpa som transport?
Heavy.Joakim skrev:Fixar det. Är den Heavy bara eller kan man köpa som transport?
Ingen Tyranidspelare som vill leka med Malanthrope/Dimachaeron/Barbed Hierodule? Märkligt. Jag skulle vara all over dom grejerna 
Malanthroperna hade ju kompats sönder (räknar jag med) och resten är ganska kiss 
Nu är det stängt för nya IA saker, det som är med i mallen är det som finns med på GC. Vissa saker i bannat, står i grundinformationen.
En fråga som uppstod då jag skulle hjälpa sonen med att räkan ut kompen på hans lista till GothCon.
Är Ork enheterna Mega Dread och Big Trakk IA eller slates?
Trodde de var slates så jag har inte lyft frågan här, men sen då jag inte hittade dem i kompmallen så blev vi lite oroliga...
Är Ork enheterna Mega Dread och Big Trakk IA eller slates?
Trodde de var slates så jag har inte lyft frågan här, men sen då jag inte hittade dem i kompmallen så blev vi lite oroliga...