Officiell information för GC2012
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Officiell information för GC2012
Hoppsan, jag lyckades skriva fel telefon nr när jag registrerade, går det att ändra någonstans?
Dubbel registrering 118 och 120... Glömde efternamn första gången... Ta gärna bort 118.
/Henrik Oskarsson
/Henrik Oskarsson
Jaha, då kommer frågan. Hur stor kan chansen vara att reserv nr 128 får spela?
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
- speedfreek
Jävla Egge!
När ska du lära dig?
När ska du lära dig?
-
Silversixx
Hohoho!egge skrev:Jaha, då kommer frågan. Hur stor kan chansen vara att reserv nr 128 får spela?
Brukar man inte räkna på ett svinn på ca 10%? Det borde vara rätt lugnt för dig Egge 
Alexander Merinen
Fast om han är reserv nummer 128 så behöver svinnet vara på ca 110%Zurken skrev:Brukar man inte räkna på ett svinn på ca 10%? Det borde vara rätt lugnt för dig Egge
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
hahahaha...noobegge skrev:Jaha, då kommer frågan. Hur stor kan chansen vara att reserv nr 128 får spela?
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Sjukhusrelaterad verksamhet när öppningen började.
Dock vill jag fortfarande främja att man måste ha någon motprestation för att bli anmäld. Jag tycker inte det är helt ok att anmäla sig "ifall att" och sedan hoppa av. Kör istället med att folk måste betala/lämna in lista (och inte få ändra den sedan) så att anmälningen går i långsammare takt. Det var lite coolt att man var tvungen sitta vid anmälningen första året men nu tycker jag att man skall kräva mer motprestation.
Jag kommer säkert få spela men den där "Något dök upp vid anmälningstiden så nu kan du inte räkna med att spela för att massa folk som inte tänker spela har anmält sig före dig"-känslan man får är inte så toppen.
Dock vill jag fortfarande främja att man måste ha någon motprestation för att bli anmäld. Jag tycker inte det är helt ok att anmäla sig "ifall att" och sedan hoppa av. Kör istället med att folk måste betala/lämna in lista (och inte få ändra den sedan) så att anmälningen går i långsammare takt. Det var lite coolt att man var tvungen sitta vid anmälningen första året men nu tycker jag att man skall kräva mer motprestation.
Jag kommer säkert få spela men den där "Något dök upp vid anmälningstiden så nu kan du inte räkna med att spela för att massa folk som inte tänker spela har anmält sig före dig"-känslan man får är inte så toppen.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Har svårt att se en turnering med negativt antal deltagare, 55% svinn menade jag såklartSeregon skrev:Fast om han är reserv nummer 128 så behöver svinnet vara på ca 110%Zurken skrev:Brukar man inte räkna på ett svinn på ca 10%? Det borde vara rätt lugnt för dig Egge
@ Egge, trösta dig med vetskapen att det aldrig dykt upp någon som inte har kunnat vara med. Alla deltagare som dykt upp på själva turneringen har alltid fått spela. Visst det var nog ett gäng reserver som beslutade sig att det inte var värt att se om de inte kunde få en plats, men ändå.
Du kan nog vara 99% säker att minst 8pers anmälda inte kommer pga olika anledningar.
Alexander Merinen