Sida 1 av 1
Tack!
Postat: 21 apr 2014, 14:54
av Hylander
Vill bara tacka alla motståndare och arrangörer för en toppen helg!
Re: Tack!
Postat: 21 apr 2014, 18:49
av frigobben
Såg ingen gratulationstråd, så jag norpar den här. Grattis framförallt till Hylander och för den delen alla andra som är var nöjda med sin placering!
Hur gick best painted?
Re: Tack!
Postat: 21 apr 2014, 22:23
av Neth_Oni
Benny Nielsen vann med sina läckra pre-heresy Iron Hands
Utöver det har jag inte en aning om hur rösterna var fördelade. Och som tidigare har sagt, tack för turneringen och grattis Pär!
Re: Tack!
Postat: 22 apr 2014, 07:43
av troligt
Välförtjänt vinst och ett stort grattis! Tack för god match och trevligt motstånd, även om tärningsgudarna var lite ensidiga just i den matchen
// Danne