Sida 1 av 1

Tack!

Postat: 21 apr 2014, 14:54
av Hylander
Vill bara tacka alla motståndare och arrangörer för en toppen helg!

Re: Tack!

Postat: 21 apr 2014, 18:49
av frigobben
Såg ingen gratulationstråd, så jag norpar den här. Grattis framförallt till Hylander och för den delen alla andra som är var nöjda med sin placering! :)

Hur gick best painted?

Re: Tack!

Postat: 21 apr 2014, 22:23
av Neth_Oni
Benny Nielsen vann med sina läckra pre-heresy Iron Hands :)

Utöver det har jag inte en aning om hur rösterna var fördelade. Och som tidigare har sagt, tack för turneringen och grattis Pär!

Re: Tack!

Postat: 22 apr 2014, 07:43
av troligt
Välförtjänt vinst och ett stort grattis! Tack för god match och trevligt motstånd, även om tärningsgudarna var lite ensidiga just i den matchen :)

// Danne