Passbokning och listor

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Passbokning och listor

Inlägg av Hylander »

Vi kommer att öppna passbokningen på tisdag kl 1200 via hemsidan.

Vi kommer också att göra det möjligt att se listorna på hemsidan men då utan kompen.


Passbokningen känns som rätt smidig både för arrangörer och deltagare därmed känns det bra. När det kommer till listorna var vi klart mer skeptiska men vi valde att publicera dem eftersom det verkar finnas ett klar majoritet som vill det (Eller rättare sagt inga röster emot). Om det nu kan glädja några så gör vi så. Varför vi var skeptiska var av två anledningar:

* "Kända" spelares listor kan bli sönderanalyserade på forumet.

* Tråkigt för dem som har lite klurigheter i sina listor som de kanske vill hålla från motståndare så länge det går.

Dock så vägde argumentet "om spelarna vill så... " över.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator
Inlägg: 3896
Blev medlem: 13 jan 2009, 23:41
Ort: Kungsbacka (typ gbg)

Re: Passbokning och listor

Inlägg av Zurken »

Yay \o/
Alexander Merinen

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Passbokning och listor

Inlägg av speedfreek »

Jag håller helt med om argumenten emot, men tycker det är bra att ni väljer att lyssna på majoriteten.

Joppe
Inlägg: 383
Blev medlem: 08 okt 2008, 22:39

Re: Passbokning och listor

Inlägg av Joppe »

Trevligt!


Användarvisningsbild
Zurken
Moderator
Inlägg: 3896
Blev medlem: 13 jan 2009, 23:41
Ort: Kungsbacka (typ gbg)

Re: Passbokning och listor

Inlägg av Zurken »

FIRST!!
Alexander Merinen

Joppe
Inlägg: 383
Blev medlem: 08 okt 2008, 22:39

Re: Passbokning och listor

Inlägg av Joppe »

Kul att se. Jag trodde jag skulle ha en hård lista men har hittils inte hittat någon som inte är lika hård eller ännu värre.

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Passbokning och listor

Inlägg av Katarsis »

De spelar med Banshees, Hawks och Vibrocannons... Alla listor är hårdare än det.

Rent generellt är jag mycket glad över att se att så många väljer att spela ganska snälla listor, vi syns på toppborden grabbar.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Bengtsson den yngre
Inlägg: 966
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:44

Re: Passbokning och listor

Inlägg av Bengtsson den yngre »

Precis! vi som vill göra det lite svårt för oss satsar på låg komp och kass målning så att man kan slippa möta sånadäringa högkompande vinnarskallar!
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Passbokning och listor

Inlägg av Serpent »

Hmmmm... Det verkar som om jag lyckats räkna fel på listan. Den är på 1750, men jag har skrivit 1743, för jag har glömt att addera de sista sju poängen. undrar om jag får minus i komp för det..?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Skriv svar