Bilplats till GC från Uppsalatrakten?
Postat: 28 feb 2012, 21:40
Är det någon som åker från/genom Uppsala som vet med sig att de kommer ha en extra plats i sin bil jag kan få nyttja? Alternativt kan jag ta mig till Stockholm/Västerås/motsvarande om det hjälper.
Självklart är jag med och delar på bensinen och kan även ta ett förarpass om det skulle behövas.
Självklart är jag med och delar på bensinen och kan även ta ett förarpass om det skulle behövas.