Sida 1 av 1

Bilplats till GC från Uppsalatrakten?

Postat: 28 feb 2012, 21:40
av Seregon
Är det någon som åker från/genom Uppsala som vet med sig att de kommer ha en extra plats i sin bil jag kan få nyttja? Alternativt kan jag ta mig till Stockholm/Västerås/motsvarande om det hjälper.
Självklart är jag med och delar på bensinen och kan även ta ett förarpass om det skulle behövas.

Re: Bilplats till GC från Uppsalatrakten?

Postat: 16 mar 2012, 10:12
av Seregon
Ingen som har plats?

Om jag vänder på frågan då; om jag lyckas få tag i en bil, finns det folk som är intresserade av att åka med?

Re: Bilplats till GC från Uppsalatrakten?

Postat: 16 mar 2012, 10:16
av Katarsis
Ancalagon och Kraftman planerar nog en bilresa från Stockholm, hör med någon av dem.