GOTHCON LIVE!

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: GOTHCON LIVE!

Inlägg av egge »

Jag bugar och tackar för alla gratulationer. Tack till arrangörer och till alla motståndare som stod ut med mig, särskilt när jag började bli sjukt nervös mot slutet.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: GOTHCON LIVE!

Inlägg av Hylander »

egge skrev:Jag bugar och tackar för alla gratulationer. Tack till arrangörer och till alla motståndare som stod ut med mig, särskilt när jag började bli sjukt nervös mot slutet.
Feting grattis!

Jag var allt lite tveksam efter att egge-gnäll om karaktärer men klart glad nu att du vann!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

patrik thoren
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 aug 2009, 15:53

Re: GOTHCON LIVE!

Inlägg av patrik thoren »

Ett stort grattis till Egge och nu hoppas man på att inte höra Egges tjat om att Tyranider har ett svagt codex ;)

Användarvisningsbild
bolterochkniv
Inlägg: 591
Blev medlem: 03 sep 2011, 16:17

Re: GOTHCON LIVE!

Inlägg av bolterochkniv »

tack för en grym turnering alla medverkande! första gången för mej och det lär bli fler!
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Re: GOTHCON LIVE!

Inlägg av The Gretchin »

Tack arrangörerna, detta var mitt första Gothcon men det kommer att bli fler. Otroligt smidigt med MC:s nya system, roligt att kunna se på kvällen vem man ska möta dagen efter och dessutom vilken lista personen har. Tack alla spelare, mötte ingen som inte var glad och trevlig. Och grattis Egge, nu kan du inte klaga mer på tyranider. ;)
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

GastAndreas
Inlägg: 55
Blev medlem: 21 okt 2010, 18:58

Re: GOTHCON LIVE!

Inlägg av GastAndreas »

Grattis Egge och vinnaren av best painted. Jättesnygg necron armé!

Tack till alla motspelare för era snälla sportmanshippoäng!
Seregon skrev: Grattis till Andreas för sportsmanship (och en synnerligen trevlig match 3).
Tackar!
Och tack för en riktigt trevligt slag! Grymt roligt att se dina night lords och din hell talon!

Användarvisningsbild
Styranimon
Inlägg: 745
Blev medlem: 10 jan 2011, 17:39

Re: GOTHCON LIVE!

Inlägg av Styranimon »

Jag vill tacka arrangörerna för en superbra turnering!
Som sagt, rapporteringssystemet m.m. var sjukt smidigt(även om jag inte har någon internet-mobil), ett stort plus till dig Michael! :)
Tack till alla trevliga motståndare, det var rätt svårt att sätta Sportsmanship tycker jag.
Detta var mitt först GC, och absolut inte det sista.
Grattis Peder för supersnygga Necrons, Egge för sugiga insekter, och Andreas för din härliga aura.

Ses nästa år!
Simon Holm - Vanijja Majiins and Nids'.

Blir man glad åt lite, har man mycket att vara glad åt! :D

Användarvisningsbild
Seregon
Inlägg: 1225
Blev medlem: 22 aug 2010, 19:39
Ort: Uppsala

Re: GOTHCON LIVE!

Inlägg av Seregon »

GastAndreas skrev:Tackar!
Och tack för en riktigt trevligt slag! Grymt roligt att se dina night lords och din hell talon!
Hell Blade ;)
Förhoppningsvis kan jag dyka ner även nästa år, och då är siktet att ha blixtar på hela gänget (samt ny codex och regelbok i högsta hugg)!
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

NIB
Inlägg: 263
Blev medlem: 30 maj 2011, 09:48

Re: GOTHCON LIVE!

Inlägg av NIB »

patrik thoren skrev:Ett stort grattis till Egge och nu hoppas man på att inte höra Egges tjat om att Tyranider har ett svagt codex ;)
Men visst var det en kompad turnering?

PatrikW
Inlägg: 138
Blev medlem: 28 aug 2009, 12:35

Re: GOTHCON LIVE!

Inlägg av PatrikW »

NIB skrev:
patrik thoren skrev:Ett stort grattis till Egge och nu hoppas man på att inte höra Egges tjat om att Tyranider har ett svagt codex ;)
Men visst var det en kompad turnering?
Ja det var det.

Skriv svar