Sida 1 av 1

Språkstöd på framsidan

Postat: 17 jul 2010, 16:41
av Snot
åäö har gått sönder i vissa mallar.

Re: Språkstöd på framsidan

Postat: 17 jul 2010, 17:57
av Jocke Rapp
Ah, det är snyggt. :)
Har faktiskt sett det men jag är en lat admin...fixar snarast. Men det är bara på turneringsinformationen va?

Re: Språkstöd på framsidan

Postat: 17 jul 2010, 21:20
av paintner
kan bero på hur din browser läser texten med.

får så på vissa sidor med FF beroende på vilken 'character encoding' jag använder (Unicode osv)

Re: Språkstöd på framsidan

Postat: 18 jul 2010, 09:22
av Silversixx
Jag vill ha ett språkrör på framsidan!

Re: Språkstöd på framsidan

Postat: 18 jul 2010, 20:58
av Snot
Jocke Rapp skrev:Ah, det är snyggt. :)
Har faktiskt sett det men jag är en lat admin...fixar snarast. Men det är bara på turneringsinformationen va?
Verkar så