Sida 1 av 1
Språkstöd på framsidan
Postat: 17 jul 2010, 16:41
av Snot
åäö har gått sönder i vissa mallar.
Re: Språkstöd på framsidan
Postat: 17 jul 2010, 17:57
av Jocke Rapp
Ah, det är snyggt.

Har faktiskt sett det men jag är en lat admin...fixar snarast. Men det är bara på turneringsinformationen va?
Re: Språkstöd på framsidan
Postat: 17 jul 2010, 21:20
av paintner
kan bero på hur din browser läser texten med.
får så på vissa sidor med FF beroende på vilken 'character encoding' jag använder (Unicode osv)
Re: Språkstöd på framsidan
Postat: 18 jul 2010, 09:22
av Silversixx
Jag vill ha ett språkrör på framsidan!
Re: Språkstöd på framsidan
Postat: 18 jul 2010, 20:58
av Snot
Jocke Rapp skrev:Ah, det är snyggt.

Har faktiskt sett det men jag är en lat admin...fixar snarast. Men det är bara på turneringsinformationen va?
Verkar så