RYDCON 2013 12-14:e Juli
Re: RYDCON 2013
men, kan ni inte göra ett mellanting???, bara en Sith tänker i extremer!
sätt en restriktion på max 2 eller 3 komp poäng, typ 75% av alla listor klarar den restriktionen ändå och om man inte gör det så brukar man lätt kunna fixa till det, bortsett från flyers listor och vissa ostiga saker som man kan få från allies ( coteaz + 2 dethcult assassins squads kommer i åtanke)
"Only a Sith deals in absolutes" -Obi-Wan Kenobi
sätt en restriktion på max 2 eller 3 komp poäng, typ 75% av alla listor klarar den restriktionen ändå och om man inte gör det så brukar man lätt kunna fixa till det, bortsett från flyers listor och vissa ostiga saker som man kan få från allies ( coteaz + 2 dethcult assassins squads kommer i åtanke)
"Only a Sith deals in absolutes" -Obi-Wan Kenobi
- Styranimon
EDIT: Skriv med ert namn eller perssonnummer när ni betalar så vi vet vem det är.
Waraxx@ Vi har kollat på olika alternativ, och detta var vad vi kände var bäst.
Waraxx@ Vi har kollat på olika alternativ, och detta var vad vi kände var bäst.
Så två stycken okompade turneringar direkt efter varandra? "snällcon" försvann?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Jupp
efter mycket diskussioner kom vi fram till det, dock kommer det att finnas priser etc på att spela med häftiga/ roliga listor 
Då är det nog inget för mig, pallar inte med ännu mer okompat. Längtar efter en dunderhårt kompad turnering så man får spela med och mot sånt man sällan ser.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- The Gretchin
Håller med!Flogger skrev:Då är det nog inget för mig, pallar inte med ännu mer okompat. Längtar efter en dunderhårt kompad turnering så man får spela med och mot sånt man sällan ser.
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
+1Flogger skrev:Då är det nog inget för mig, pallar inte med ännu mer okompat. Längtar efter en dunderhårt kompad turnering så man får spela med och mot sånt man sällan ser.
Det är en smaksak
jag tycker nog 6ed har öppnat upp för helt andra listor än fifth, min rydcon lista kompar ex 0, även om det är okompat. Grejjen med rydcon är att man ska komma för att äta god mat, bada badtunna och ha trevligt, spelandet är sekundärt för mej iallefall 
Re: RYDCON 2013 12-14:e Juli
Vänligen notera att sista anmälningsdag till bägge turneringarna är 20:e Juni 
- Styranimon
Re: RYDCON 2013 12-14:e Juli
Bump!
Sista anmälningsdag 20:e juni, så anmäl er! =)
Sista anmälningsdag 20:e juni, så anmäl er! =)