RYDCON 2013 12-14:e Juli
Re: RYDCON 2013 12-14:e Juli
Jag tror tyvärr att ni har tappat en hel del deltagare på att ta bort den kompade turneringen. Ni tappade iaf mig.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Jag anmäler mig till rubbet! Jag spelar för GAST numera.
Alexander Merinen
Jimpan och MC skall med hela helgen. Jag raggar på lite fler...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Jahapp, om man måste anmäla sig den 20:e men inte behöver betala förrän den 30:e så är det väl lika bra att anmäla sig, även om jag inte vet om jag kommer att ha råd än eller ej.
Så jag förbehåller mig rätten att avanmäla mig om så skulle vara fallet, verkar gå bra med bussar från växjö i alla fall, så man slipper ta cykeln med alla prylar
Jag är inte medlem i någon förening, men den senaste jag var med i var ju VÄS
Det vore schysst om ni kunde få upp uppdragen i någon fil innan man skickar in sin lista
Så jag förbehåller mig rätten att avanmäla mig om så skulle vara fallet, verkar gå bra med bussar från växjö i alla fall, så man slipper ta cykeln med alla prylar
Jag är inte medlem i någon förening, men den senaste jag var med i var ju VÄS
Det vore schysst om ni kunde få upp uppdragen i någon fil innan man skickar in sin lista
5000000000 legyek nem lehet baj, kakilt jó
- Styranimon
Vet ej hur man laddar upp fil, men ska ladda upp missions här ikväll.
Jamen nu börjar det ju ta sig! Sweet!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- Styranimon
Nu har jag laddat upp Missions, dock i en separat tråd.
Är det något jag har missat, borde ha med, eller något som är oklart, bara kommentera i den nya tråden.
Är det något jag har missat, borde ha med, eller något som är oklart, bara kommentera i den nya tråden.
Sådärja
bara några anmälda till för att vi ska få en riktigt trevli helg