Officiell informationstråd

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander, daskad

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: Officiell informationstråd

Inlägg av theWatchman »

Jaha, om man då till äventyrs tänker sig att spela Space wolves ;) , skulle det då betyda att man inte kan anmäla sig innan codexen släppts eftersom man inte kan sätta samman en lista innan dess. Har jag fattat fel? Eller är jag bara dum? Eller måste man skriva en lista enligt gamla codexen för att sen modda den till en lista av nya?

Användarvisningsbild
fjugin
Inlägg: 504
Blev medlem: 10 okt 2008, 16:46

Re: Officiell informationstråd

Inlägg av fjugin »

theWatchman skrev:Jaha, om man då till äventyrs tänker sig att spela Space wolves ;) , skulle det då betyda att man inte kan anmäla sig innan codexen släppts eftersom man inte kan sätta samman en lista innan dess. Har jag fattat fel? Eller är jag bara dum? Eller måste man skriva en lista enligt gamla codexen för att sen modda den till en lista av nya?
Du får väl anmäla dig med en annan (icke-space wolf) lista först, och sedan ändra till SW när codexen kommer.

Delirium
Inlägg: 561
Blev medlem: 09 okt 2008, 09:27
Ort: Göteborg

Re: Officiell informationstråd

Inlägg av Delirium »

Tyckte nog att det framgick ganska tydligt i diskussionen ovan att man till och med får byta armé innan deadline så det finns inget problem vad jag kan se.

För det andra är det inte helt säkert att vi använder den nya codexen än, de som gör mallen måste kunna ge nya SW rättvisa i så fall. Besked ges asap.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: Officiell informationstråd

Inlägg av theWatchman »

Ok, då vet jag. Det vore tråkigt om det blev så att man inte kan använda SW, vi är många som väntat länge på den :) . Om inte en bra mall kommer upp i tid skulle man kunna subjektivkompa dom?

Delirium
Inlägg: 561
Blev medlem: 09 okt 2008, 09:27
Ort: Göteborg

Re: Officiell informationstråd

Inlägg av Delirium »

Låter som en bra idé, vi måste bara lura några att göra det också. ;)

Här är för övrigt besked om att kompmallen v 5.3 är klar som den ska användas på Rogue Traders klubbmästerskap. Den ska finjusteras något inför BSK men det verkar vara ungefär vad man kan vänta sig. Ett sammanställande dokument kommer inom kort.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Delirium
Inlägg: 561
Blev medlem: 09 okt 2008, 09:27
Ort: Göteborg

Re: Officiell informationstråd

Inlägg av Delirium »

Det är nu bestämt att det blir den nya Space Wolves-codexen som tillämpas.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Delirium
Inlägg: 561
Blev medlem: 09 okt 2008, 09:27
Ort: Göteborg

Re: Officiell informationstråd

Inlägg av Delirium »

Glömde ju säga att ni ska döpa era lag, det är ju det roligaste av allt! Gör det om ni inte redan gjort det!
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

pebos
Inlägg: 142
Blev medlem: 02 sep 2009, 12:04

Re: Officiell informationstråd

Inlägg av pebos »

tjupp, antar att sverigefaq:n kommer att gälla på turneringen, någon som kan bekräfta?

Per

the godfather
Inlägg: 1051
Blev medlem: 27 nov 2008, 11:49

Re: Officiell informationstråd

Inlägg av the godfather »

18 lagplatser kommer inte räcka långt...
bsk är för trevligt för det (nuförtin) ;)

hur ser det ut från ledningen att utöka, om alla tar med sig terräng så det klarar sig?
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Delirium
Inlägg: 561
Blev medlem: 09 okt 2008, 09:27
Ort: Göteborg

Re: Officiell informationstråd

Inlägg av Delirium »

pebos skrev:tjupp, antar att sverigefaq:n kommer att gälla på turneringen, någon som kan bekräfta?

Per
Bekräftat.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Skriv svar