Sida 1 av 1
Transporttråd BSK
Postat: 22 okt 2008, 13:26
av Joppe
Som sista person att anmäla mig till BSK så undrar jag nu om det går någon transport från Malmö/Lund?
Re: Transport till BSK
Postat: 22 okt 2008, 13:42
av Nefrums
Det går en husbil full med svettiga DMFare. Det kan finnas plats i den.
Re: Transport till BSK
Postat: 22 okt 2008, 14:40
av Delirium
En husbil? Holy Shit!
Re: Transport till BSK
Postat: 22 okt 2008, 15:07
av Joppe
Skrämmande tanke, eller hur?
Re: Transport till BSK
Postat: 22 okt 2008, 17:13
av Jocke Rapp
Travel in style...
Re: Transport till BSK
Postat: 22 okt 2008, 23:55
av Bengtsson den yngre
Jocke Rapp skrev:Travel in style...
Vad jag har hört rymmer bilen bara tre bäddar så det blir även "cosey in style"
Re: Transport till BSK
Postat: 23 okt 2008, 09:15
av Izin
Partybussen 2.0?
Re: Transport till BSK
Postat: 15 jun 2009, 08:02
av Nefrums
Det ser ut som om det blir Husbil i år igen!

Re: Transporttråd BSK
Postat: 03 sep 2009, 11:15
av Land_Raider
Jag kommer antagligen att köra till Borås. Jobbar ju i malmö så det är absolut inte några problem att plocka upp någon person vid DMF. Joppe vill du åka med?
Re: Transporttråd BSK
Postat: 03 sep 2009, 12:04
av Bengtsson den yngre
rätt tråd, fel år Dag...
