Legends Of The Fall 6-8 sep NYTT UPPLÄGG
Moderator: Snot
Re: Legends Of The Fall 6-8 sep NYTT UPPLÄGG
Pengar insatta för anmälan. Fick bara plats med Joakim Wik i fältet, borde vara Joakim Wikman då.
It's a Gentlemen's Agreement, Huzzah!
-------------------------------------
Flaming Dolphins
-------------------------------------
Flaming Dolphins
Betalat skrev" tutten betal" är för Andreas Eriksson
Flaming Dolphins
Wow läste missions nu. Är som mest två objektiv man slås om? Annars är det bara gå på döda. Tau skytte listor kommer älska detta.
Betalt igår men dyker nog inte upp på kontot förrens på måndag.
/ Davve Ek
/ Davve Ek
- DarkMessiah
Sv: Legends Of The Fall 6-8 sep NYTT UPPLÄGG
Uppdrag 3 & 5 har 4 objektiv.Lillen skrev:Wow läste missions nu. Är som mest två objektiv man slås om? Annars är det bara gå på döda. Tau skytte listor kommer älska detta.
Som jag läste det så deployas två objektiv. Inte två var. Men är det 4 så blir jag gladare. 
Betalt, Patrik L i medelanderaden.
Dock så har jag inte fått klart med ledighet från jobbet, så jag vet inte förrns på måndag (tidigast) om jag kan komma.
Så blir turneringen full får du ju avgöra vem som har förtur till platserna..
Dock så har jag inte fått klart med ledighet från jobbet, så jag vet inte förrns på måndag (tidigast) om jag kan komma.
Så blir turneringen full får du ju avgöra vem som har förtur till platserna..
Hur tar man sig från tåget till lokalen smidigast då?
Flaming Dolphins
En liten komp fråga som jag hoppas någon kan ge mig ett snabbt svar på.
Enligt LBK mallen för space marines: 1 V8 vehicles (do not count Land speeders of any sort) and monstrous creatures. Count each
Storm Talon and Storm Raven as 2 and each Thunderfire Cannon after the second as 2. Do not
count Drop Pods. And additional 1 if V12
Ska jag tolka det som att thunderfires räknas som 1 vehicle tills man tar med 3st eller att 3 thunderfires räknas som 2 vehicle totalt?
/ Davve
Enligt LBK mallen för space marines: 1 V8 vehicles (do not count Land speeders of any sort) and monstrous creatures. Count each
Storm Talon and Storm Raven as 2 and each Thunderfire Cannon after the second as 2. Do not
count Drop Pods. And additional 1 if V12
Ska jag tolka det som att thunderfires räknas som 1 vehicle tills man tar med 3st eller att 3 thunderfires räknas som 2 vehicle totalt?
/ Davve
- Shinobi_8745
Jimmy Henriksson anmäler sig.