Dags för SO SPRING-13 -OBS!! NYTT UPPLÄGG-

Turneringar i Norrköping

Moderator: Snot

Användarvisningsbild
L3go

Re: Dags för SO SPRING-13 -OBS!! NYTT UPPLÄGG-

Inlägg av L3go »

det finns tydligen grader av mongo. :roll:
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

L3go skrev:det finns tydligen grader av mongo. :roll:
Klart det gör! Jag älskar att spela hårt mot hårt! Om någon kommer med en grisig IG lista med 3 vendettor så hade jag tyckt det var jätteroligt att möta den med mina "ostiga" Nids. Varför? För att det är en utmaning och vi slåss på lika villkor.

Precis som jag tycker det är roligt att ta alla sämsta valen i ett codex och ta en match mot någon som gjort likadant, det blir en mjuk och mysig match men samtidigt en utmaning och vi slåss på lika villkor.

Sedan tycker jag att turneringar ska bestå till stor del av målningspoäng och det ska verkligen göra skillnad om man har lagt tid och energi på sin snygga armé. Jag vill möta snygga och fluffiga arméer, sedan bryr jag mig inte om ifall det är hårt eller mjukt, så länge vi slåss på lika villkor med snygga arméer.

Men detta är tydligen inte tillräckligt för att kalla sig "fluffmongo". Tydligen har någon gjort en definition som jag inte passar in på.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

Jag avanmäler mig. 3 40k helger på raken blir rätt tungt och dessutom är det en hel del reserver som kan ta min plats. En annan gång vänner :)
Alexander Merinen

janne84

Inlägg av janne84 »

Glömde visst.
Heter Jan-Eric Larsson.

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Flogger skrev:
L3go skrev:det finns tydligen grader av mongo. :roll:
Klart det gör! Jag älskar att spela hårt mot hårt! Om någon kommer med en grisig IG lista med 3 vendettor så hade jag tyckt det var jätteroligt att möta den med mina "ostiga" Nids. Varför? För att det är en utmaning och vi slåss på lika villkor.

Precis som jag tycker det är roligt att ta alla sämsta valen i ett codex och ta en match mot någon som gjort likadant, det blir en mjuk och mysig match men samtidigt en utmaning och vi slåss på lika villkor.

Sedan tycker jag att turneringar ska bestå till stor del av målningspoäng och det ska verkligen göra skillnad om man har lagt tid och energi på sin snygga armé. Jag vill möta snygga och fluffiga arméer, sedan bryr jag mig inte om ifall det är hårt eller mjukt, så länge vi slåss på lika villkor med snygga arméer.

Men detta är tydligen inte tillräckligt för att kalla sig "fluffmongo". Tydligen har någon gjort en definition som jag inte passar in på.
vi kanske inte ta "ta över" ännu en tråd med diskussioner om det här. det verkar som att vissa störs av det, och det vore kanske fräsigt med en tråd här som inte spårar ur. :roll:

men jag vill bara kort be dig läsa igenom det du skrivit och ta dig en funderare på hur du tror det du skriver uppfattas. du tror inte att du kan uppfattas som ganska tävlingsinriktad?
jag tror inte "någon" definierat "fluffmongo".. snarare att vi tänker lite olika om det.

just saying...

/björn - out
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

johann

Sv: Dags för SO SPRING-13 -OBS!! NYTT UPPLÄGG-

Inlägg av johann »

Johan norrman, linköping, anmäler mig som reserv!

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Tjena!

Stefan

Inlägg av Stefan »

Stefan Hedström, LBK, anmäler sig och hoppas på plats!
Stefan "Krak" Hedström

Meister

Inlägg av Meister »

Martin Hemström av anmäler sig. Ska jobba.

Davve

Inlägg av Davve »

David Ek måste dessvärre avanmäla sig pga jobb

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Cemal avanmäler sig.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Skriv svar