BlomCon Summer Edition
Moderator: Snot
Re: BlomCon Summor edition
Vill också rulla tärningar !
Richard Petersson, RT.
Richard Petersson, RT.
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
Ja självklart väljer jag uselt datum? Vad är det för kul annarsBulgrim skrev:zzZZ... ?!
...men du var tvungen att hitta ett uselt datum också! Skärpning!
![]()
Får se om Mattias löser det ändå.
Av ren nyfikenhet vad är det som gör datumet dålig?
Kul med lite fler bekanta ansikten ifrån huvudstaden med
Även jag vill vara med och ha lite roligt.
Jörgen Tholander
Förening: NOS
Jörgen Tholander
Du är så välkommenJörgen skrev:Även jag vill vara med och ha lite roligt.
Jörgen Tholander
Juni fram till midsommar är rätt körigt utan att behöva klämma in t&r Peking också. Men jag tror Mattias har lockat med Gnorg och Rasmus så då är inte ens kostnaden ett hållbart argument.blom skrev:Av ren nyfikenhet vad är det som gör datumet dålig?
Sätt upp mig och Mattias på varsin plats, tack.
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Jag håller tummarna för att jag kan den här gången, är lite så ioch så med hur helgschemat ser ut för sommaren....men det är ju bara en dag så kanske kan lyckas byta bort jobbdag i värsta fall.blom skrev: Tredje gången gilt nu Marcus
Annars är det nog inget som hindrar...lincon är ju innan så att ha 1250 målat och klart är nog inget hinder denna gång!
Låter kul. Får väl gräva fram demonuslingarna ur garderoben där de gömt sig sen GK dexen släpptes
Jakob Friedrichsen Ingen förening
Ja locka med flerBulgrim skrev:Juni fram till midsommar är rätt körigt utan att behöva klämma in t&r Peking också. Men jag tror Mattias har lockat med Gnorg och Rasmus så då är inte ens kostnaden ett hållbart argument.blom skrev:Av ren nyfikenhet vad är det som gör datumet dålig?![]()
Sätt upp mig och Mattias på varsin plats, tack.
Jo hoppas du är ledig/kan bli ledig då. Sen är det ju inga målar krav på BlomCon du kan spela omålat om du vill =)Tist skrev:Jag håller tummarna för att jag kan den här gången, är lite så ioch så med hur helgschemat ser ut för sommaren....men det är ju bara en dag så kanske kan lyckas byta bort jobbdag i värsta fall.blom skrev: Tredje gången gilt nu Marcus
Annars är det nog inget som hindrar...lincon är ju innan så att ha 1250 målat och klart är nog inget hinder denna gång!
Kan nog fusk lotta så du enbart möter GK och dark eldar om du vill?Jacke skrev:Låter kul. Får väl gräva fram demonuslingarna ur garderoben där de gömt sig sen GK dexen släpptes![]()
Daniel Hesselberg & Jimmy Hesselfetto anmäler sig. Skulle nog våga anmäla christoffer och Mattias Gunnarsson efter som de e omålat.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten