Jag skriver upp er Hesselbergare nu men avvaktar Gunnarssonsarna till du vet mer säkert.Papa D skrev:Daniel Hesselberg & Jimmy Hesselfetto anmäler sig. Skulle nog våga anmäla christoffer och Mattias Gunnarsson efter som de e omålat.
/D
BlomCon Summer Edition
Moderator: Snot
Re: BlomCon Summor edition
Hej,
Jag vill anmäla mig!
Christoffer Rosenvik, Remains in Play
Jag vill anmäla mig!
*vinkar*blom skrev:Kan nog fusk lotta så du enbart möter GK och dark eldar om du vill?
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Trevligt att få träffa dig igen ChristofferKlicken skrev:Hej,
Jag vill anmäla mig!
Ska du spela GK OCH DE samtidigt? :OBulgrim skrev:*vinkar*blom skrev:Kan nog fusk lotta så du enbart möter GK och dark eldar om du vill?
Jag är Blom. Nejnejnej, lugn nu - du är Ola. Pff... MohaHAHA - jag är Blom! Blom! Aarghh!blom skrev:Ska du spela GK OCH DE samtidigt? :O
Nej, jag dammar nog av pojkarna från krikkit innan Ward har sönder dem också.
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Finns det två Blom nu ? :O Ne men jag förstår.
Spelar gärna mot Ola. Jag kan faktiskt unna honom den där obligatoriska 20-0 seger det förtjänar hanBulgrim skrev:*vinkar*blom skrev:Kan nog fusk lotta så du enbart möter GK och dark eldar om du vill?
Andra GK spelare vill jag dock inte möta, någa poäng ska väl ändå få chansen att ta?
Grrr alla konvent krockar med de helger man har barn eller de helger ens jäkla polare ska gifta sig... GRRRR
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
Sorry Erik var en väldig massa twekande med datumet. Alla helger är ju tagna av andra turneringar eller högtiderArioch skrev:Grrr alla konvent krockar med de helger man har barn eller de helger ens jäkla polare ska gifta sig... GRRRR