BlomCon Winter Edition
Moderator: Snot
Re: BlomCon Winter Edition
Shaa
Skulle anmäla Mathias Gunnarsson och Richard Petterson
/D
Skulle anmäla Mathias Gunnarsson och Richard Petterson
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Kom igen nu vem ska knipa sista platsen ? 
Jag tar den.
Mattias Englund, RT.
Mattias Englund, RT.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Sätt Christoffer gunnarsson som reserv 1a
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
blomcon är nu tied med största turneringen i norrköping 
kanske borde fippla fram ett till bord...
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Bra Mattias !Katarsis skrev:Jag tar den.
Mattias Englund, RT.
Fast nu finns plats för en till eftersom vi fick en reserv.Papa D skrev:Sätt Christoffer gunnarsson som reserv 1a
/D
Snot skrev:blomcon är nu tied med största turneringen i norrköping
YOOOHOoo! Jo gör det snot
Anton Brunberg, LBK vill ha en reservplats
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Usch, nu blir jag nervös...jag har inte spelat en turnering på typ flera år och hade tänkt mjukstarta. xD
Med inget målningskrav, vad innebär det förresten? Hoppas jag hinner få allt målat i tid, men med tanke på hur sega vissa leveranser av figurer är så hoppas jag just nu att jag ens får sakerna i tid. =P
Med inget målningskrav, vad innebär det förresten? Hoppas jag hinner få allt målat i tid, men med tanke på hur sega vissa leveranser av figurer är så hoppas jag just nu att jag ens får sakerna i tid. =P
Att du behöver inte ha målat dina så plastmän för att få spela med dom.Tist skrev:Usch, nu blir jag nervös...jag har inte spelat en turnering på typ flera år och hade tänkt mjukstarta. xD
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Nu e de nån som inte har förstått riktigt...
Mathias Gunnarsson vill spela det vill också hans bror Christoffer Gunnarsson... men eftersom alla platser va upptagna, så vill Christoffer vara reserv 1a...
/D
Mathias Gunnarsson vill spela det vill också hans bror Christoffer Gunnarsson... men eftersom alla platser va upptagna, så vill Christoffer vara reserv 1a...
/D