Sida 1 av 2
intresse koll för BlomCon Winter ed.
Postat: 22 jan 2011, 02:11
av Blom
Tänkte försöka hålla en liten turnering hemma i norrköping på SO nya lokal i slutet av feb/början av mars.
tanken är väll 1 dagars, 1250 pts. , simpla roliga mission. 4-5 matcher, 20-ish deltagare, okompat eller möjligen en komptröskel på 60-ish men troligast okompat, låg kostnad (20-25kr typ) och inga priser samt inga målningkrav.
Låter det intressant?
Re: intresse koll för BlomCon Winter ed.
Postat: 22 jan 2011, 10:03
av Skulliz
Jag kommer!
Re: intresse koll för BlomCon Winter ed.
Postat: 22 jan 2011, 10:07
av Leidermark
Kan vara skoj

Re: intresse koll för BlomCon Winter ed.
Postat: 22 jan 2011, 11:04
av imp
Helt klart intressant
Re: intresse koll för BlomCon Winter ed.
Postat: 22 jan 2011, 15:51
av Tist
Inga krav på målat så kanske jag kan få ihop en armé till 1250 xD
Re: intresse koll för BlomCon Winter ed.
Postat: 22 jan 2011, 16:34
av Jacke
Jag kommer. Ser fram emot att få speltesta mina nya Deamons

Re: intresse koll för BlomCon Winter ed.
Postat: 23 jan 2011, 04:08
av Toastern
Låter kul, jag är intresserad!
Re: intresse koll för BlomCon Winter ed.
Postat: 23 jan 2011, 12:10
av Blom
Bad roligt att det finns intresse. har under helgen skissat på lite mission och dylikt. Nu saknas det bara att man vet när SO nya lokal finns tillgänglig. Får snacka med Snot ^^
Re: intresse koll för BlomCon Winter ed.
Postat: 23 jan 2011, 12:44
av Snot
Den är öppen from 1a feb, så paxa en helg efter det som inte är mitten av mars eller 12-13 feb. Då gör vi annat.
Re: intresse koll för BlomCon Winter ed.
Postat: 23 jan 2011, 14:36
av Blom
ok då fixar jag det ^^