@tröger - Hur många officella "stora" turneringar tillåter att man kommer med ihop lånat hittipå? I princip ingen, tror ALLA vet detta. Håller med om att målningskrav kom sent, förstår inte varför de inte varit med från början, tycker generellt att det alltid ska vara målning om inte arrangörerna går ut med info att man inte har målningskrav.
SM gruppen är -
Arragerande gruppering, i detta fall GoB (ändras om andra håller SM)
Jag - för jag Mattias och Rapp hittade på konceptet (tror jag var med som egenskap av ETC kapten åxå)
Mattias - representant Sthlm (se ovan)
Dea - representant norr
Hylander - Representant Tok
Lillper - Representant GbG
Pärsi - Representant LBK
Flogger - Representant GoB
Tror det är alla, ber om ursäkt om jag missat någon.
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Jag förtydligar då att jag inte har några problem med kraven i sig, dessa borde alltid gälla. Det jag invände mig emot var enbart att det ändrades för sent.
Nu när Flogger skapat en "officiell" kontakt tråd är jag mycket nöjdare
Senast redigerad av 1 DHettNeck, redigerad totalt 11 gånger.
Simpilicious skrev:Hej,
Jag har för mig att jag blev medlem i GoB i våras inför wettcon. Kan ni kolla ifall jag är det? Är under 25 också.
(Simon Gulve)
Hur mkt ska jag då betala? Av någon anledning <hurr durr> är det inte helt kristallklart för mig
Om jag då räknas som medlem och under 25 så är deltagaravgiften gratis, betalar jag då i princip 400 för 2 frukostar och 2 lunchar?
Ingenting alls betalar du då
Så även lunch och frukostar gratis?
I can't believe it!
Kan ni dubbelchecka så jag är medlem? Bara för säkerhetens skull
Simon Gulve
December 2017
Chaos Space Marines: 12 000 Points
Chaos Daemons: 3500 points
T'au Empire: 6000 points
Space marines: 2000 points
Omålat alla factions: 6700 points
Såg att mitt namn hamnade i listan för deltager till sm, och inte till ösm. Inte för att jag har något i mot att spela i sm, men jag tror inte jag kvalat in.....
Eller 'r det en hint om att jag ska vinna inför sm turneringen nu på lördag kanske? :p