Fantasia Fanatic XXX
Moderator: Dante82
Re: Fantasia Fanatic XXX
Eller så har ni blivit räddade med så mycket feedback :p
Nu ser ju bygget roligare ut och själv tycker jag att uppdragen kommer att bli spännande! Mariner kommer väl att negera varann rätt bra? Själv är jag mer fundersam på hur jag löser deamons...
Nu ser ju bygget roligare ut och själv tycker jag att uppdragen kommer att bli spännande! Mariner kommer väl att negera varann rätt bra? Själv är jag mer fundersam på hur jag löser deamons...
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Tro mig, har man gjort olika missions och komparmallar i närmare 10 år är man inte rädd för feedbackwolf skrev:Eller så har ni blivit räddade med så mycket feedback :p
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Haha... Jag tror dig. Ser spännande ut inför XXX
Tröger - jag gillar missions, det jag säger är att med restrictions som tar bort väldigt många "okompade builds" och dessa missions, framkommer en ganska tydlig vinnare... gladius. Jag klagade inte på att gladiusen kom igenom på kompen, för de va en hel del kp (inte relativa) i missions när kompen spikades, samt att det inte var defenitiva missions så exempelvis i går förlorade mot en gladius jag förlora 17-3 i dessa missions men i gamla missions vann jag 11-9.
Ska man spela vinn draw loss typ av spel så behöver man inte restrikta stars osv. Så summan av restriktioner och missions gör det väldigt uppenbart vad vinnarna är, obsec MSU gärna med massa gratis saker eller att dom kommer tillbaka.
Missions bra (förutom relativ kp), restriktions bra, tillsammans inte så bra är min känsla.
Nu ska jag sluta whine:a om detta å öva med mina demoner.
ha de gött och ses på FF XXX
Ska man spela vinn draw loss typ av spel så behöver man inte restrikta stars osv. Så summan av restriktioner och missions gör det väldigt uppenbart vad vinnarna är, obsec MSU gärna med massa gratis saker eller att dom kommer tillbaka.
Missions bra (förutom relativ kp), restriktions bra, tillsammans inte så bra är min känsla.
Nu ska jag sluta whine:a om detta å öva med mina demoner.
ha de gött och ses på FF XXX
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Har speltestat några mission och kan säga att som en demonkin spelare så är det fasiken inte lätt vinna. Iof så är det svårt att förlora med mkt oxå. Nu har jag inte haft äran att möta en gladius än men det kommer snart. Mission 4 får man hoppas man inte möter en gladius iaf. Fattar inte hur man ska kunna vinna den med mina mäktiga cultister som obsec [CRYING FACE]
Skriven med Tapatalk
Skriven med Tapatalk
Ingen faq. Bara errator
Skriven med Tapatalk
Skriven med Tapatalk
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Nej, bara de som fanns när reglerna spikades, dvs dom som finns i dokumentet (om inte Dea vill ändra det av någon anledning).XecrNist skrev:Ber om ursäkt, menade givetvis erratan.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Uppsala - Atlantis
-
thismeanswarmate
Hur funkar detta med resorben? Kan man fortfarande få 2+ save, Reanimation Protocol och sen reroll på protokollet?- If a 2+ or 3+ save of any kind has been rerolled, the same model may not make use of Feel no Pain or Reanimation
protocol.
Om man har 2+ med reroll, får man inte poppa resorben för att få reroll på rerollen (då man inte får använda protokollet?)
Om man har 3+ med reroll på ettor, får man använda resorben?
By my calculations Spiders Georg would have to eat 58,405,479 and a half spider a day. About 41,000 spiders a second. Obviously Spiders Georg is fucking insane.