Sida 1 av 6

Fantasia Fanatic XXII, 6-7 oktober

Postat: 05 jul 2012, 14:44
av Dante82
Så var det dags för Fantasia Fanatic XXII, höst 2012.

Datum: 6 - 7 oktober
Anmälningsavgift: 300kr
Första anmälningsdag: 1:a juli
Allmänt

Bonuslotter: Då vi uppskattar att vi har en gedigen skara spelare som bokar in sig på fanaticen i god tid innan så kommer vi även denna fanatic att ha en utlottning av figurer där man får fler lotter ju tidigare man anmäler sig. Det kommer att lottas ut ett figurpack i vardera spel till ett värde av 10/deltagare i det spelet (räknas ut separat för 40K och fantasy). De som anmäler sig i juli kommer att få fem lotter till denna dragning, de som anmäler sig i augusti får tre och anmäler man sig i september får man en lott.

I skrivandets stund har vi inte reglehäfterna färdiga (kommer under juli)

1999p 40K
Vi kommer att tillåta Allies och Fortifications ur regelboken. Vi har valt att lägga oss på 1999p för att bara tillåta ett Force Org. Chart.
Scenarion kommer senare under juli

Anmälan kan ni göra på följande sätt:

1. fantasiafanatic@gmail.com (vi behöver namn, spelsystem)
2. http://www.speltid.se
3. På Fantasia

Anmälan är inte bekräftad förrän vi fått betalning (vi har alltså ingen föranmälan)

Välkommen

Re: Fantasia Fanatic XXII, 6-7 oktober

Postat: 05 jul 2012, 15:44
av Asplund
Kommer ni köra med knasiga objektiv och skogar? (Regelbokens)

*Håller tummarna*

Re: Fantasia Fanatic XXII, 6-7 oktober

Postat: 05 jul 2012, 17:13
av Serpent
Fuck. Fel datum för mig. Är redan uppbokad för en 30-årsfest. :evil:

Re: Fantasia Fanatic XXII, 6-7 oktober

Postat: 05 jul 2012, 22:06
av Halvar
kommer nids få använda emplaced weapons som andra codexar?

Re: Fantasia Fanatic XXII, 6-7 oktober

Postat: 16 jul 2012, 10:48
av Asplund
Göteborgsklanen kommer, who's with me?!

Fantasia Fanatic XXII, 6-7 oktober

Postat: 16 jul 2012, 11:23
av LillePer
Sugen!!!

Re: Fantasia Fanatic XXII, 6-7 oktober

Postat: 30 jul 2012, 10:53
av speedfreek
Asplund skrev:Göteborgsklanen kommer, who's with me?!
Jag är anmäld!

Vilka ska med på tåget norrut?

Re: Fantasia Fanatic XXII, 6-7 oktober

Postat: 30 jul 2012, 14:33
av Hylander
Jag var duktigt sugen och planerade att åka tills frugan påminde mig om att lillan fyller år den 7e oktober...

Re: Fantasia Fanatic XXII, 6-7 oktober

Postat: 30 jul 2012, 20:37
av patrik thoren
Putte skall med men det blir flyg för min del ;)

Re: Fantasia Fanatic XXII, 6-7 oktober

Postat: 01 aug 2012, 12:52
av Dante82
Informationshäftet är utlagt, tyvärr utan scenarion i nuläget men de beräknas komma med om ett par veckor.

http://www.fantasiaweb.se/system/visa.a ... Menu=17495