Chaos, bara för att...

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Chaos, bara för att...

Inlägg av Röde »

Då Tanned Flesh inte går att få tag på hos någon av mina lokala hobbybutiker så har jag fått prova mig fram till en bra grund för mina "köttiga" nyanser.
Cadian Fleshtone med Baal Red wash är detta...

Bild

Jag tycker att det blir en bra grund och ersättning.

Bild

Nu ska jag bara lura på om han ska få behålla sin hjälmkross eller om han ska få ett svärd istället. Hjälmkrossen är ju lite tuff om än lite sämre... Å andra sidan så är väl inte den här listan så het så vad gör det för skillnad egentligen...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Chaos, bara för att...

Inlägg av LillePer »

Behöver du fler chosen så har jag flera exemplar av alla utom de med bolters.

I övrigt ser det absolut ut som en likvärdig grund och mace är inte så dåligt som många tror. S6 är inte att förakta.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Användarvisningsbild
lonestar
Inlägg: 615
Blev medlem: 08 mar 2012, 06:36

Re: Chaos, bara för att...

Inlägg av lonestar »

Det blir säkert bra. Synd med den modellen att man inte kunde välja om man ville ha hjälmen på eller av.

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Chaos, bara för att...

Inlägg av Röde »

Ja då var jag hemma igen efter tre och en halv vecka i Thailand...

Kanske skulle pilla med lite modeller... Frågan är om det blir Chaos eller Eldar bara? Kanske båda parallellt.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Chaos, bara för att...

Inlägg av Röde »

Då har jag lyft penseln igen. Fortsatt med nästa lager hud-ton på rustningen på tjommen ovan.

Har också bytt ut spjuttoppen mot en stavtopp på min Farseer/Spiritseer på "motståndarsidan" till Chaostjommarna.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar