En möjlighet presenterade sig när Biel Tan närmade sig Signus Tempus IV, ett system som under flera månader plågats av Dark Eldar pirater. Nalwhan tog kommando över en liten styrka och satte kurs mot Signus för att om möjligt kunna genskjuta piraterna efter en av deras räder. Själva genskjutandet var enkelt, men att ta några överlevande var svårare. Archon Shem och hans piratstyrka slogs med frenesi och valde oftast att självdetonera fusionreaktorer hellre än att tas levande.
När striden var slut var bytet magert; en handfull intakta raiders/ravagers, ett dussin reavers och ett trettiotal kabalite warriors. Nalwhan hade redan utarbetat ett program för rehabilitering. En kombination av droger, terapi, magi och intensiv indoktrinering som pågick under en period på närmare 4 år. Det svåraste var att hitta vapensmeder som diskret kunder utrusta de tillfångatagna fordonen med förbjuden teknologi, normalt bara tillgänglig för Eldarstyrkor. Sen transporterades denna lilla styrka till ett avlägset fientligt system för att testa dess nyvunna lojalitet..
Syftet med projektet är alltså att konvertera och måla en Dark eldar styrka till Biel Tan, samt byta/proxa vapen så jag kan använda min Eldarkodex för att spela styrkan. Och nej, jag "återanvänder " inte dark eldar modeller för att deras kodex på något sätt är dåligt, jag köpte modellerna med detta projekt i åtanke. Kommer posta bilder fortlöpande om intresse finns