Lonestars 40K
- Lottomannen
Re: Lonestars 40K
In the grim darkness of the far future there is only Slotts senap?
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Som vanligt jäkligt inspirerande.. älskar den lilla nurglen som flyttat in i huset.. Väntar som sagt på lite eldar-terräng så jag kan sno lite idéer.. haha 
Iyanden
Orks
Wermland Dice Warriors:
https://www.facebook.com/groups/1579766275595017/
Iyanden
Orks
Wermland Dice Warriors:
https://www.facebook.com/groups/1579766275595017/
Tack!
Jag tror nästan det skulle krävas ett nytt bord för att få till lite eldar-terräng. Inspiration hade jag hämtat från Dawn of War spelen för jag har verkligen noll koll på deras sätt att bygga. Jag har lite visioner om ett ödemarks-bord där det går en sönderbombad bro över en torkad flodbädd. I ruin-väg så ser jag att delar av byggnader sticker upp ur den torkade marken i stil med Las Vegas i resident evil 3 filmen, den med superzombies som springer ut från containrar.
Jag tror nästan det skulle krävas ett nytt bord för att få till lite eldar-terräng. Inspiration hade jag hämtat från Dawn of War spelen för jag har verkligen noll koll på deras sätt att bygga. Jag har lite visioner om ett ödemarks-bord där det går en sönderbombad bro över en torkad flodbädd. I ruin-väg så ser jag att delar av byggnader sticker upp ur den torkade marken i stil med Las Vegas i resident evil 3 filmen, den med superzombies som springer ut från containrar.
Idag blev det 5000p Khorne daemonkin vs 5000p BA. Khorne vann kriget med 13-10, men BA vann slaget. Vi körde med Maelstorm missions där vi fick utnyttjat några av codex-uppdragen. Dante var ju helt klart kriget hjälte och bör få namnet "Dante The bloodthristerslayer" då han dödade 3 blodtörstare, varav en var An'ggrath the unbound för 888p!!
Annars var det som det brukar när vi spelar, jämnt in i det sista. När An'ggrath dog var dock spelet över och vi hade redan spelat ca 10+ rundor innan vi slutade.

Annars var det som det brukar när vi spelar, jämnt in i det sista. När An'ggrath dog var dock spelet över och vi hade redan spelat ca 10+ rundor innan vi slutade.

Lite synd med omålade modeller på en sån spelplan va? Annars ser det mäktigt ut.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Det ska snart bli ändring på det. Så snart huset är färdigt ska det målas rött!