Lonestars 40K

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Lottomannen

Re: Lonestars 40K

Inlägg av Lottomannen »

In the grim darkness of the far future there is only Slotts senap?
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Mag-El

Inlägg av Mag-El »

För jävla nice.

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Tack för alla komentarer!

Här kommer en miniuppdatering. Har börjat klä golv och väggar på första våningen. För den som undrar var fönstren tog vägen så skär jag ut dem imorgon när pappen torkat.

Image

Användarvisningsbild
msg

Inlägg av msg »

Som vanligt jäkligt inspirerande.. älskar den lilla nurglen som flyttat in i huset.. Väntar som sagt på lite eldar-terräng så jag kan sno lite idéer.. haha ;)
Iyanden
Orks

Wermland Dice Warriors:
https://www.facebook.com/groups/1579766275595017/

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Tack!

Jag tror nästan det skulle krävas ett nytt bord för att få till lite eldar-terräng. Inspiration hade jag hämtat från Dawn of War spelen för jag har verkligen noll koll på deras sätt att bygga. Jag har lite visioner om ett ödemarks-bord där det går en sönderbombad bro över en torkad flodbädd. I ruin-väg så ser jag att delar av byggnader sticker upp ur den torkade marken i stil med Las Vegas i resident evil 3 filmen, den med superzombies som springer ut från containrar.

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Idag blev det 5000p Khorne daemonkin vs 5000p BA. Khorne vann kriget med 13-10, men BA vann slaget. Vi körde med Maelstorm missions där vi fick utnyttjat några av codex-uppdragen. Dante var ju helt klart kriget hjälte och bör få namnet "Dante The bloodthristerslayer" då han dödade 3 blodtörstare, varav en var An'ggrath the unbound för 888p!!
Annars var det som det brukar när vi spelar, jämnt in i det sista. När An'ggrath dog var dock spelet över och vi hade redan spelat ca 10+ rundor innan vi slutade.

Image

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Lite synd med omålade modeller på en sån spelplan va? Annars ser det mäktigt ut.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Det ska snart bli ändring på det. Så snart huset är färdigt ska det målas rött! :-)

MITTZ

Inlägg av MITTZ »

har sällan känt att ett "episkt" skulle passa så perfekt.

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Idag blev fasaden klädd. Jag var tvungen att klä fasaden innan jag kan sätta i fönster, samt lägga på fler våningar. Annars kan jag inte skära ut fönstren. Även andra våningen är sandad och stenad sedan förra bilden.

Image

Image

Skriv svar