Bobo´s Space Hulk
Re: Bobo´s Space Hulk
tjena
@Broborn: fler stealer är på väg........
@frigobben: Brukar köpa från Kjell o Co eller Clas Ohlsson!
@Broborn: fler stealer är på väg........
@frigobben: Brukar köpa från Kjell o Co eller Clas Ohlsson!
Är snart dags för ett filmklipp med alla bitar i ett halvdunkelt rum med all er fräna belysning igång =)
Riktigt imponerad av hur mkt energi ni lägger ner per bit :D
Riktigt imponerad av hur mkt energi ni lägger ner per bit :D
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Halloj
Två bitar till är klara! och är sista steget på "the controll room" Har dessutom fått lite paket från folk på forumet här med roliga bitz....tackar!!

@Leffegnu: Väntar tills jag har ett par bitar till med belysning innan vi kör den
men den kommer........om jag lyckas lista ut hur jag ska lägga uppe en film bara!
Två bitar till är klara! och är sista steget på "the controll room" Har dessutom fått lite paket från folk på forumet här med roliga bitz....tackar!!

@Leffegnu: Väntar tills jag har ett par bitar till med belysning innan vi kör den
Senast redigerad av 1 BoBo, redigerad totalt 8 gånger.
Najs!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- stormshaft
Du är galet vass på att hitta användning av olika bits och delar, det ser så realistiskt ut. Fantastiskt coolt.
tackar
Hoppar in på nästa veckas bit...the controll room! Denna fick bara en belysningspunkt i form av en belysningsstolpe i hörnet! Tanken är att måla skärmarna lysande gröna och den riktade belysningen ska förhoppningsvis förstärka detta.....limmade även dit fler stealers enligt önskemål

Total är nu 8 bitar färdigmålade....... c:a 10% klart
Hoppar in på nästa veckas bit...the controll room! Denna fick bara en belysningspunkt i form av en belysningsstolpe i hörnet! Tanken är att måla skärmarna lysande gröna och den riktade belysningen ska förhoppningsvis förstärka detta.....limmade även dit fler stealers enligt önskemål

Total är nu 8 bitar färdigmålade....... c:a 10% klart
Senast redigerad av 1 BoBo, redigerad totalt 8 gånger.
Är så en dräglar var gång en kikar i er tråd, så imponerande :D
Låter bra med film till julen!
Förväntar mig något i stil med Tim Burton - Nightmare before Christmas -tema/ stämning =)
Låter bra med film till julen!
Förväntar mig något i stil med Tim Burton - Nightmare before Christmas -tema/ stämning =)
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
Grymt Peder, sjukt härligt att se bilder igen!
//Magnus
//Magnus
Otroligt projekt.
Jag postade ut lite bitz till dig idag. Bygg bygg bygg!

Jag postade ut lite bitz till dig idag. Bygg bygg bygg!
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves