Tack Röde!Röde skrev:Tjusigt värre.
Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Det gör jag!stormshaft skrev:Fullt förståeligt, det kändes dumt att fråga men du får ta det som en komplimang.Ismeno skrev:Tack!stormshaft skrev:De är verkligen supersnygga. Om man skulle fråga dig ifall du för en penning skulle kunna teckna något Hobbit/drak-aktigt till den äldsta sonen?
Vi har precis börjat läsa boken och han uppskattar den verkligen.
Är det en fräck och osmaklig fråga ber jag om ursäkt direkt!
Man får absolut fråga! Dock måste jag säga nej tyvärr. Att teckna är något jag pysslar med bara för att koppla av, inget mer än så.
Inte alls dumt att fråga.
Tack! Bröstplåten och huvudet på gång. Behöver lite fler metallfärger till kroppen, får in till GW nån dag.Elevatorlake skrev:Fantastiska axelskydd!
-
naturalselect
axlarna är riktigt snygga! Måste erkänna att det är nog en av dom första gångerna som jag sett någon klara av en riktigt jäckligt snygg rosa färg! Cred till dig mannen! 
Tacl så mycket!naturalselect skrev:axlarna är riktigt snygga! Måste erkänna att det är nog en av dom första gångerna som jag sett någon klara av en riktigt jäckligt snygg rosa färg! Cred till dig mannen!
Mer rosa på slagfältet. De där Slaaneshdyrkarna ska inte få ha monopol på balla färger!
WIP-bild på bröstplåten. Mer Ma.k dekaler. De olika AK-washer som används till detta projekt och stjärnan längst fram; Bunseido 3/0 pensel.

-
Elevatorlake
Ursnyggt som vanligt!
Hur är de där deposit-washerna? Innehåller de lite grit och grejer för att få en ojämn yta också?
Hur är de där deposit-washerna? Innehåller de lite grit och grejer för att få en ojämn yta också?
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Tack!Elevatorlake skrev:Ursnyggt som vanligt!
Inte så mycket faktiskt. Vill man bygga upp mer ansamlad smuts skulle jag tro det funkar fint att ha i pigment.
Ser i vanlig ordning bonkersbra ut!