Sällsynt Dawneagle Pattern Jetbike till salu
Nu säljer jag min gamla pärla från korstågseran. Pedantskött och i toppskick. Välservad enligt intervall de senaste tiotusen åren med stämplar från märkesverkstad. Ta med lastbil modell större vid hämtning för själva serviceboken.
Denna modellserie är i storleksklassen som ett mindre flygplan men har ändå snabb manöverfrihet tack vare grav-svävar-driften.
Lätt och säker konstruktion i auramite och adamantium gör det möjligt att med lätthet bränna rakt igenom buskar, staket och husväggar vid behov.
Styrets omedelbara respons ger snabba kurvtagningar även i höga hastigheter. Undvik att hosta medan du kör.
Drivmedel Promethium - framtidsbränslet. Obs! Antänds direkt vid kontakt med syre så tanka enbart på för ändamålet avsedda tankstationer, vilka bör byggas ut inom en snar framtid.
Extrautrustad med orkan-bolterkanoner som gör bilköerna till ett rent nöje att plöja igenom. Har radar för adaptiv farthållning som även fungerar som rörelsedetektor av allt i storleken liten hund och uppåt.
De dubbelmonterade jetmotorerna ger ett härligt muller mellan benen och ett ax som drar ifrån allt och alla vid rödljusen. Från noll till hundra på 0,8 sekunder. Observera att det är högst teoretisk hastighet eftersom det är fysiskt omöjligt att hålla kvar i styret i den farten.
Säljes på grund av att jag numera är rullstolsbunden och ej längre kan använda denna ömt vårdade pärla.
Så ta tillfället i akt att bräcka grannens Harley Davidson en gång för alla.
Ring 555-40000
Skambud och däcksparkare undanbedes.