Space Wolves, valparna växer
Re: Space Wolves, valparna växer
Tyvärr hjälper inte glassögon på det defecta ögat som jag har.. Är väll inte lätt för mig och veta vad som grå jägare eller lång tänder heller 
Det e lugnt, får ta en dag framöver o lira lite Blom 
Då är man igång igen med lite målning, dock inte lika inspirerad som förr. Så är det någon som har ett bra tips till hur man får igång målandet så dela gärna med dig.
Razorbacken med Twin-Heavy Flamer blev det första som man satta sig ned och gjorde 90% klar.

Vet dock inte vilken färg jag ska ha på ramen runt rutorna, tror ni metall blir bra eller ska det vara rött det oxå?
Razorbacken med Twin-Heavy Flamer blev det första som man satta sig ned och gjorde 90% klar.

Vet dock inte vilken färg jag ska ha på ramen runt rutorna, tror ni metall blir bra eller ska det vara rött det oxå?
Ses och spela/måla vid tillfälle? Jag ska upp till Erik och pyssla någon fredag-lördag inom snar framtid. Blir ingen utflykt till dalarna i påskhelgen så ett dygn i skogarna utanför Katrineholm får duga. Åk med och gräv ett dike, drick dig lite full och testa Zone Mortalis vetja.Väktaren skrev:Då är man igång igen med lite målning, dock inte lika inspirerad som förr. Så är det någon som har ett bra tips till hur man får igång målandet så dela gärna med dig.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Låter inte helt fel 
Då säger vi så. Ska kolla datum med Erik.Väktaren skrev:Låter inte helt fel
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.