Space Wolves, valparna växer

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Space Wolves, valparna växer

Inlägg av Blom »

Tyvärr hjälper inte glassögon på det defecta ögat som jag har.. Är väll inte lätt för mig och veta vad som grå jägare eller lång tänder heller :(
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Väktaren
Inlägg: 545
Blev medlem: 15 apr 2010, 20:35

Re: Space Wolves, valparna växer

Inlägg av Väktaren »

Det e lugnt, får ta en dag framöver o lira lite Blom :D

Användarvisningsbild
Väktaren
Inlägg: 545
Blev medlem: 15 apr 2010, 20:35

Re: Space Wolves, valparna växer

Inlägg av Väktaren »

Då så var Prästen klar, han blev helt ok.
Funderar på om jag ska måla en massa eller om jag ska fortsätta bygga på min Iron Priest emd Cyberwolves.

Bild

Bild

Bild

Användarvisningsbild
Väktaren
Inlägg: 545
Blev medlem: 15 apr 2010, 20:35

Re: Space Wolves, valparna växer

Inlägg av Väktaren »

Fixat en bättre bild på min absoluta favorit modell :wub:

Bild

Användarvisningsbild
Väktaren
Inlägg: 545
Blev medlem: 15 apr 2010, 20:35

Re: Space Wolves, valparna växer

Inlägg av Väktaren »

Då är man igång igen med lite målning, dock inte lika inspirerad som förr. Så är det någon som har ett bra tips till hur man får igång målandet så dela gärna med dig.


Razorbacken med Twin-Heavy Flamer blev det första som man satta sig ned och gjorde 90% klar.

Bild

Vet dock inte vilken färg jag ska ha på ramen runt rutorna, tror ni metall blir bra eller ska det vara rött det oxå?

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Space Wolves, valparna växer

Inlägg av Röde »

Väktaren skrev:Då är man igång igen med lite målning, dock inte lika inspirerad som förr. Så är det någon som har ett bra tips till hur man får igång målandet så dela gärna med dig.
Ses och spela/måla vid tillfälle? Jag ska upp till Erik och pyssla någon fredag-lördag inom snar framtid. Blir ingen utflykt till dalarna i påskhelgen så ett dygn i skogarna utanför Katrineholm får duga. Åk med och gräv ett dike, drick dig lite full och testa Zone Mortalis vetja.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Väktaren
Inlägg: 545
Blev medlem: 15 apr 2010, 20:35

Re: Space Wolves, valparna växer

Inlägg av Väktaren »

Låter inte helt fel :wub:

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Space Wolves, valparna växer

Inlägg av Röde »

Väktaren skrev:Låter inte helt fel :wub:
Då säger vi så. Ska kolla datum med Erik.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar