BA total makeover.

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Apocswe

Re: BA total makeover.

Inlägg av Apocswe »

fått klart en av 2 furiosos nu. Kommer spegla hur modellerna kommer vara när dom är helt färdiga, gällande rost och smuts.

Bild

Bild

MITTZ

Inlägg av MITTZ »

Snyggt!!

Apocswe

Inlägg av Apocswe »

Katzenjammer - Jodå, här ska fullföljas, gäller bara o hitta tiden till det.. :) Första delmålet är 1750 pts till Gothcon, och sen resterande till TTT

Jörgen - Tack, Det känns rätt bra att ha lyckats minska målningstiden med i snitt 30% per modell, och att det blir bättre.

Bolterochkniv - Klart det röda står ut mer, men jag tror att när jag är klar kommer bli lite mer visuellt slående... Dels har jag blivit en bättre målare jämfört med när jag målade det röda, och sen låter ett eget chapter mig göra lite som jag vill.. Tex med kompani färger och libbar och sådant..

Silverfärg - Tack, och som sagts mellan oss innan, det kommer mer kontrastfärger ju längre in i målningen jag kommer.... Nu handlar det mest om att lägga grunden.. :)

Keiko76 - Oja, mörkt är bra.. Så länge man har ett ljust och öppet sinne :P Purge the heretic....

Mittz - Tack

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Finfin Dread!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

Röde skrev:Finfin Dread!
+1

Sent from my iPhone using Tapatalk

Apocswe

Inlägg av Apocswe »

Röda & Ismeno - Tackar.. :)

Gjort lite mer detaljarbete på dreaden... Kan ju inte ha blood talons utan blod...

Bild

Osså en Kapten tillsvidare, som senare kommer vara en honor guard medlem.

Bild

Apocswe

Inlägg av Apocswe »

Bilden uppladdad direkt på Facebook via mobilen, så därav ingen img länk... Tog totalt 3 timmar att göra.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 594&type=1

Användarvisningsbild
RUNE

Inlägg av RUNE »

Prydlig målning! :)
Jag tycker det blir ett bra färgschema.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Apocswe

Inlägg av Apocswe »

Tackar rune.. Hoppas vi får mötas på Gothcon då.. :) Nids mot BA är ju roligt...

Skriv svar