
Warrior henchmen: meltaguns.

De saknar dock sin Valkyria.
I första editionerna ingick beastmen i Impereiet och jag vill här få med den aspekten då mina radikala häxjägare samarbetar med alla till buds stående medel mot chaos. I framtiden hade jag tänkt bygga ut möjligheten att spela IG och då hade jag tänkt basera de extra enheterna på detta vis då jag har massor med huvuden osv. kvar sedan fantasyprojketet och säkrat en större låda oldschool IG-killar. Ja de kommer i så fall ha gamla lascannons osv. men det ligger i framtiden.














