Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figurer

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Hubbe
Inlägg: 16
Blev medlem: 21 aug 2011, 21:54
Ort: Sweden

Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figurer

Inlägg av Hubbe »

Vart hittar man alla dom där fina TS delarna?

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figurer

Inlägg av Katarsis »

Hubbe skrev:Vart hittar man alla dom där fina TS delarna?
Egypt Style Galactic Knights Conversion Pack: http://www.worthpoint.com/worthopedia/e ... -139005165
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Ceasar
Inlägg: 500
Blev medlem: 13 okt 2008, 13:32

Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figurer

Inlägg av Ceasar »

I den här tråden har du en ide på Dreadknight som skulle passa in i temat.

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/po ... 65175.page

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figurer

Inlägg av speedfreek »

Ganska balla huvuden faktiskt.

Och skulle jag bygga av den figuren skulle jag nog nöja mig med överkroppen.
Och kanske blanda upp det med trygonbitar, fantasy-träd och chaos spawns...

Användarvisningsbild
lurräven
Inlägg: 1013
Blev medlem: 22 mar 2010, 19:50
Ort: Linköping

Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figurer

Inlägg av lurräven »

Hmm, nu bidde man ju lite termesugen. Krokodilhuvud liksom! :wub:

Dreadknighten såg inte så pjåkig ut faktiskt. Kanske man kan runda av armén sen.

Nu väntar jag lite på bits, men har grundat och lagt lite tunna lager på 5 marines samt monterat en till rhino.

Användarvisningsbild
lurräven
Inlägg: 1013
Blev medlem: 22 mar 2010, 19:50
Ort: Linköping

Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figurer

Inlägg av lurräven »

Beställda saker vägrar att dyka upp, monterat det jag kunnat.

Lite snabba psycannons och en terminator

Bild
Bild

Börjar bli sugen på att bygga Strike squads genom att blanda TSbitarna med lite FWMKVor, men vi får se om jag orkar, annars får:

Bild

agera troops som jag tänkt från början.

Claimh_Solais
Inlägg: 1115
Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56

Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figurer

Inlägg av Claimh_Solais »

ser att min psycannon kom till ett bra hem och bra armé :D

Användarvisningsbild
lurräven
Inlägg: 1013
Blev medlem: 22 mar 2010, 19:50
Ort: Linköping

Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figur

Inlägg av lurräven »

Bild

Börjat lägga lite färg nu. Måste ta tag i att hitta en borr som passar stormbolters bara sen ska 15 Purifiers, 5 Terminators, 3 Razorbacks och 3 Dreadnoughts få färg!

Rashia
Inlägg: 265
Blev medlem: 16 jun 2011, 19:09
Ort: Örebro

Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figur

Inlägg av Rashia »

lurräven skrev: Måste ta tag i att hitta en borr som passar stormbolters
GW's egna drill funkar perfekt till stormbolters, den funkar till o med på psycannons om man har en bra kniv som man kan använda för att kona till efteråt.

Användarvisningsbild
lurräven
Inlägg: 1013
Blev medlem: 22 mar 2010, 19:50
Ort: Linköping

Re: Här lurar jag folk att jag ibland pysslar med mina figur

Inlägg av lurräven »

Rashia skrev:
lurräven skrev: Måste ta tag i att hitta en borr som passar stormbolters
GW's egna drill funkar perfekt till stormbolters, den funkar till o med på psycannons om man har en bra kniv som man kan använda för att kona till efteråt.
Tack! Jag har en annan borr som passade psycannons, men var för stor för storm bolters.

Skriv svar