Ny Armé
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Ny Armé
Har sett att folk gör ovalabaser för sina bikes/jetbikes. Beror detta på nya regler, önskemål från det allmänna 40k spelarombudet eller vad?
Är det standard för turneringar och spel i allmänhet?
Är det standard för turneringar och spel i allmänhet?
Allt som kan döda en Grey Knight måste vara brutet.
Re: Ny Armé
De ovala baserna är egentligen inte ovala. Det är de "nya" bike baserna till 40k. Egentligen är det vanliga bike/cavalry baser som fått rundade hörn. De är nu standard till bikes och liknande, och därför använder många dem även om de tidigare köpt modellerna med kantiga bikebaser.
-
Claimh_Solais
- Inlägg: 1115
- Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56
Re: Ny Armé
Har för mig det är bara för att dom ska se snygga utEmanuel skrev:Har sett att folk gör ovalabaser för sina bikes/jetbikes. Beror detta på nya regler, önskemål från det allmänna 40k spelarombudet eller vad?
Är det standard för turneringar och spel i allmänhet?