Space wolves

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
synthet

Re: Space wolves

Inlägg av synthet »

Det går sakta men säkert framåt, 3 modeller är klara och de andra 6 som hör till den första squaden kommer behöva en eller två kvällar för att bli färdiga.
Dessutom började jag göra slitage på deras Rhino, så kanske en timme till på den för att de ska se bra ut.
Sist så är den en bild på 4 av modellerna till den andra Grey hunters squaden, här med ytterligare en variant på en Wolf standard.
Bild
Bild
Bild
Bild

Användarvisningsbild
muffin

Inlägg av muffin »

grymt sköna bullar !!!! sen på våran målar kväll måste du vissa mig hud :P inte snusk hud utan hur man målar hud, jag är så grymt dålig på det.
becon är ganska roligt.

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Gillar inte riktigt hur plaggan på sista bilden inte verkar tro på gravitationen (om den nu inte är gjord av plåt som påverkas av vinden).

Det målade ser riktigt bra ut
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
speedfreek

Space wolves

Inlägg av speedfreek »

Gillar posen med flaggan, men den måste följa vind, vikt eller "fart" för att funka.

Och din transfer syns för mycket.
I övrigt ser det riktigt nice ut.

synthet

Inlägg av synthet »

Jag kan hålla med om flaggan, armarna hade "halkat" ner lite (häftmassa)...så det blir en förändring där.
Jag tror det är ljuset som får transern att synas så bra, men jag ska täcka om den så får man bort blänket.
Kommer mer bilder i dag eller i morgon på nya saker.

synthet

Inlägg av synthet »

Det var nästan så man skulle kunna tro att det här projektet avstannat, men icke! Mer målat än fotat, men här kommer i alla fall Grey hunter squad två och tre.
Bild
Bild

synthet

Inlägg av synthet »

Här kommer nästa squad till Spacw wolves, Long fangs med Missile launchers.
Bild

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

sjukt inspirerande. :)
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

synthet

Inlägg av synthet »

Tack ska du ha! Vi får se om det kommer fler Space wolves framöver eller om det blir att måla på min egen armé för en gångs skull:P

Gibber
Kontakt:

Inlägg av Gibber »

najs, mkt najs...
Kan alla andra så kan väl jag också, här e min blogg: http://norderi-dekadens.se/

Skriv svar