Muffins målar tråd 0.2
Re: Muffins målar tråd 0.2
Ser bra ut!
Men marken bör tonas ner lite för att få en kontrast, washa ner den lite mörkare?
Sen vet jag inte hur mycket ögonen står ut, men det ser ut som att dom har en strålkastare riktat i nyllet... Borde bli en skugga från ansiktet mot "hornen" mm...
Keep up the good work
Men marken bör tonas ner lite för att få en kontrast, washa ner den lite mörkare?
Sen vet jag inte hur mycket ögonen står ut, men det ser ut som att dom har en strålkastare riktat i nyllet... Borde bli en skugga från ansiktet mot "hornen" mm...
Keep up the good work
- Styranimon
Håller med om att det är lite tråkig pose, och att bas ärgen kanske ska färgas så att det blir lite mer kontrast.
Annars supersnyggt! Din OSL blev jättebra!
Annars supersnyggt! Din OSL blev jättebra!
jag älskar killens super ninja pose. basen kan klart behöva mer trixande innan dom sitter 100% kommer att meka vidare med dom.
becon är ganska roligt.
- Styranimon
Förlåt, det är inte en tråkig pose, jag tänkte att de hade likartade poser alla tre
Posen är ju awesome!
Posen är ju awesome!
-
Claimh_Solais
Målningen är rätt snygg men OSL ser bara fel ut , det ser inte ut som det lyser utan bara som att du sprutat en klick airbrush med grönt färg i huvet på modellen
tycker du skulle skippa det helt ev målat det som en linc/juvel
annars ser det bra ut baserna fick du till snyggt
tycker du skulle skippa det helt ev målat det som en linc/juvel
annars ser det bra ut baserna fick du till snyggt
Detta är vad jag har mekat med idag, 20 grotz som är väldigt sura. dom är ganska roliga att måla men det är lätt att man fasnar i koma när man jobbar med dom, och det är segt att inte kunna bocka upp dom. men när man väll får ett bra flow så går det undan, blir att jobba upp lite färger och grunda lite andra detaljer som tänder, bindor ect.
enjoy.
ni kan följa mig med på FB nu http://www.facebook.com/pages/MHC/325791837442847
enjoy.
ni kan följa mig med på FB nu http://www.facebook.com/pages/MHC/325791837442847
- Bilagor
-
- wip-orc2.jpg
- (1.19 MiB) Nerladdad 442 gånger
-
- wip-orc.jpg
- (1.27 MiB) Nerladdad 443 gånger
becon är ganska roligt.
Inte va, utan av.imp skrev:Va?muffin skrev:... bocka upp dom...
imp skrev:Va?muffin skrev:... bocka upp dom...
jag bruka fästa mina gubbar på en gammal färg burk för att jobba. andra använder sig av kork för att bocka upp sina gubbar, jag råka ha en stor låda med massa gammal färg. så det fick bli dom jag använder.
becon är ganska roligt.
- Styranimon
GO Grots!
Fin färg på huden!
Fin färg på huden!