Stämmer det också. Kanske om man tar en twin shuriken catapult och drar på en massa extra slangar för att få den närmare resten av modellen i utseendeTist skrev:Risken är att utseendet på eldarvapen kommer att konflikta lite för mycket med utseendet på resten av biken. Men det är bara min åsikt och jag har ingen direkt bättre idé heller.
Blood Angels
Re: Blood Angels
En bild säger mer än 1000 kaniner
Korrekta vapen är alltid bra.
Blood Angels
Antingen korrekt vapen eller vapen som inte kan misstolkas som något annat.
- bolterochkniv
eftersom det är jetbikes så skulle jag inte ha några problem att fatta vad det är, problemet blir väl om du ska köpa till vapen (shuriken cannon?).
större problem isf om du tänkt köra guardians/guardsmen, men du kanske satsar på uteslutande jetbikes?
större problem isf om du tänkt köra guardians/guardsmen, men du kanske satsar på uteslutande jetbikes?
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Bara jetbikes blir det
Ja, en Primaris psyker på jetbike blir det nog också
Ja, en Primaris psyker på jetbike blir det nog också
Nåt åt det här hållet kommer det nog bli. Det gröna ska vara väldigt mörkt.

De 5 näst längst till höger har fått sina JP nu också