Floggers alster
Re: Målar om mina nids
Jajamensan! Kul att Acid Sprayen kommer till användning någonstansRöde skrev:Liten blomma... Fin.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Målar om mina nids
Fixade 2 dakkafexar ikväll också

Det här går ju snabbt!
Heja heja!
Heja heja!
Målar om mina nids
En liten Lictor som ibland (alltid) får leka Deathleaper
Basen är såklart inte färdig och taggarna på klorna ska målas om, de ser lite för kladdiga ut just nu, kanske kör dem i svart bara istället.

Basen är såklart inte färdig och taggarna på klorna ska målas om, de ser lite för kladdiga ut just nu, kanske kör dem i svart bara istället.

Jag tycker Lictors är svåra att måla.. De ska passa in i armén, men samtidigt så ska de vara Kings of Camo.
Sedan får de inte heller vara enfärgade i något neutralt, då blir de tråkiga att se på.
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra mina ännu.
Sedan får de inte heller vara enfärgade i något neutralt, då blir de tråkiga att se på.
Målar om mina nids
Jag hade nog gjort min som att den är på väg att skifta färg. Typ som dessa:Captaingallas skrev:Jag tycker Lictors är svåra att måla.. De ska passa in i armén, men samtidigt så ska de vara Kings of Camo.
http://www.librarium-online.com/forums/ ... eam_1a.jpg
Fast med en mer naturlig övergång.
De är fan inte kungar av camo..helt värdelösa på att gömma sig..de har ju bara stealth...
Deathleaper är lite mer kung av camo, han är i alla fall shrouded också
Deathleaper är lite mer kung av camo, han är i alla fall shrouded också